۲۴ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۶:۳۱
کد خبر: ۹۸۱۱۴
امام جمعه آستارا:

سقوط دیکتاتور مصر ضربه به حیات رژیم صهیونیستی بود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه آستارا، سقوط دیکتاتور مصر را ضربه به شاهرگ رژیم صهیونیستی خواند و تصریح کرد: دیگر حاکمان دیکتاتور منطقه نیز باید از عملکرد استبدادی حسنی مبارک عبرت بگیرند.
ديکتاتور مصر
حجت‌الاسلام علی‌اکبر اکرمی، امام جمعه آستارا، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، با اشاره به شکوه عظمت ملت ایران در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، گفت: حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن تجدید بیعت دوباره با آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری بود.

وی افزود: امسال 22 بهمن با‌شکوه‌تر از همیشه و با حضور چشمگیر آحاد امت اسلامی برگزار شد و به عنوان سندی ماندگار از بصیرت، وحدت، حضور، شور و شعور به ثبت رسید.

امام جمعه آستارا با بیان این که حضور حماسی ملت ایران در یوم الله 22 بهمن پاسخ روشن این ملت به سلطه‌گران عالم بود، خاطرنشان کرد: ملت ولایت‌مدار ایران اسلامی در طول 32 سال گذشته نشان دادند همواره پشتیبان نظام و رهبری انقلاب هستند.

وی، ملت ایران را عامل بیداری اسلامی در دنیا معرفی کرد و افزود: ابعاد دستاوردهای انقلاب نه تنها برای ملت ایران بلکه به گستردگی بشریت و تمام کشورهای دنیا است.

امام جمعه آستارا، سقوط دیکتاتور مصر را شاهرگ رژیم صهیونیستی خواند و تصریح کرد: پادشاهان وهابی عربستان سعودی باید از عملکرد استبدادی دیکتاتور مصر عبرت بگیرند.

حجت الاسلام اکرمی ملت‌های مسلمان را به وحدت دعوت کرد و اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران به ملت‌ها جسارت و قدرت داده است که اسلام‌خواهی و استقلال‌طلبی را مطالبه کنند. 

وی با بیان این که رمز پیروزی انقلاب اسلامی در مدت 32 سال وحدت، همراهی و همدلی بوده است، خاطرنشان کرد: نباید اجازه داد انقلاب اسلامی به دست نا‌اهلان بیفتد و آن را باید از گزند نااهلان داخلی و زورگویان خارجی حفظ کرد.

وی با اشاره به دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی‌ تصریح کرد: خودباوری، وحدت و اتحاد، جمهوری اسلامی، ولایت فقیه و نعمت برخورداری از نماز جمعه از جمله دستاوردهای عظیمی بوده که ملت ایران در کنار آنها به عزت و اقتدار رسیده است.

امام جمعه آستارا، ولایت مطلقه فقیه را شاخصه اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و خاطرنشان کرد: رهبری روحانیت و در رأس آن امام خمینی‌(ره) و مقام معظم رهبری مهم‌ترین عامل پیروزی و استمرار انقلاب اسلامی در 32 سال گذشته بوده است.

وی، رژیم طاغوت پهلوی را حکومت دست نشانده غرب عنوان کرد و گفت: اعتقاد راسخ ملت ایران به دین اسلام موجب شده تا مردم زیر بار ظلم شاه و بیگانگان جنایتکار نروند و ریشه سلطنت شاهنشاهی را در ایران بخشکانند./950/ت302/س
ارسال نظرات