۲۶ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۳:۰۴
کد خبر: ۹۸۲۳۹

پایگاه اطلاع رسانی یادواره شهدای روحانی مسجد سلیمان رونمای شد

خبرگزاری رسا ـ پایگاه اطلاع رسانی نخستین یادواره شهدای روحانی مسجد سلیمان رونمایی شد.
يادواره شهداي روحاني مسجد سليمان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، همزمان با برگزاری نخستین یادواره شهدای روحانی و سی امین سالروز افتتاح حوزه علمیه مسجد سلیمان، پایگاه اطلاع رسانی این یادواره رونمایی شد.

بر اساس این گزارش، آخرین اخبار مربوط به ستاد بزرگداشت شهدای روحانی مسجد سلیمان، زندگی نامه 14 شهید روحانی و طلبه حوزه علمیه این شهرستان، در این پایگاه اطلاع رسانی منتشر شده است.

حوزه با شهدا، منشور روحانیت، آشنایی با حوزه های علمیه خواهران و برادران مسجد سلیمان و معرفی هیأت موسس و هیأت امنای حوزه علمیه این شهرستان، از جمله پیوندهای پایگاه اطلاع رسانی ستاد بزرگداشت شهدای روحانی مسجد سلیمان است.

در این پایگاه اطلاع رسانی، تصاویری از روحانیان و طلاب حوزه علمیه مسجد سلیمان، در دوران هشت سال دفاع مقدس، پوسترهای تبلیغی یادواره شهدای روحانی این شهرستان دیده می شود؛ علاقه مندان می توانند به آدرس http://hawzah-almahdi.org مراجعه کنند.

گفتنی است، در نخستین یادواره شهدای روحانی مسجد سلیمان، از مقام شامخ 14 شهید روحانی حوزه علمیه مسجد سلیمان تجلیل خواهد شد؛ در این یادواره افزون بر تقدیر از مقلم شامخ شهدای روحانی مسجد سلیمان از عملکرد حوزه علمیه و تلاش های صورت گرفته توسط فعالان عرصه حوزه تقدیر خواهد شد.

لازم به ذکر است، نخستین یادوراه شهدای روحانی و بزرگداشت سی اُمین سالروز تاسیس حوزه علمیه مسجد سلیمان، با پیام حضرت آیت الله جعفر سبحانی، از مراجع تقلید و با حضور علما، اساتید و طلاب حوزه علمیه خوزستان، 28من ماه، در این شهرستان برگزار خواهد شد./945/303ت/ص

ارسال نظرات