۲۷ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۶:۵۲
کد خبر: ۹۸۳۷۷
فردا برگزار می شود؛

نخستین یادواره شهدای روحانی مسجد سلیمان

خبرگزاری رسا ـ نخستین یادواره شهدای روحانی مسجد سلیمان، و همایش بزرگداشت سی امین سال تأسیس حوزه علمیه این شهرستان فردا با حضور نماینده ولی فقیه در خوزستان برگزار می‌شود.
يادواره شهداي روحاني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، نخستین یادواره شهدای روحانی مسجد سلیمان، و همایش بزرگداشت سی امین سال تأسیس حوزه علمیه این شهرستان فردا با حضور آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان برگزار می‌شود.

این یادواره از مقام شامخ 14 شهید روحانی حوزه علمیه مسجد سلیمان تجلیل خواهد شد؛ در این یادواره افزون بر تقدیر از مقلم شامخ شهدای روحانی مسجد سلیمان از عملکرد حوزه علمیه و تلاش های صورت گرفته توسط فعالان عرصه حوزه تقدیر می شود.

بر اساس این گزارش، کتاب زندگی نامه 14 شهید روحانی، زندگی نامه شهید محمدی نجات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب به طلاب در حال تدوین است که در یادوراه شهدای روحانی مسجد سلیمان رونمایی خواهد شد.

همچنین در حاشیه این یادواره، فعالیت های حوزوی و تصاویری از حوزه علمیه مسجد سلیمان و شهدای روحانی این شهرستان در معرض دید مراجعه کنندگان قرار می گیرد.

هدف از برگزاری این یادواره زنده نگه داشتن یاد شهدا، گسترش نماد دینی در شهر مسجد سلیمان،گسترش بصیرت در این شهرستان و تجلیل از اساتید بومی و غیربومی حوزه علمیه اعلام شده است.

این گزارش می افزاید: در این یادواره سخنرانان ویژه آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و حجت الاسلام ربانی، رییس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه خواهند بود؛ در طول مراسم یادواره تیزر و کلیپ های تبلیغاتی مخصوص نخستین یادواره شهدای روحانیت حوزه علمیه مسجد سلیمان میان مدعوین پخش خواهد شد.

آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، حجت الاسلام و المسلمین سید حسین ربانی، رییس مرکز خدمات حوزه علمیه قم، رییس سازمان بازرسی کشور، و پژوهشگران طلاب برادر و خواهر از استان قم مدعوین این یادواره هستند.

یادواره شهدای روحانی مسجد سلیمان، بیست و هشتم بهمن ماه از ساعت 8:30 در مصلی امام خمینی (ره) این شهرستان، برگزار می شود؛ فرزاد جمشیدی مجری صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران، مهدی سلحشور مداح اهل بیت از استان قم، گروه تواشیح غدیر از استان تهران و سید کریم موسوی قاری بین المللی قرآن از جمله دعوت شدگان این یادوراه هستند.

گفتنی است، این یادوراه با پیام حضرت آیت الله جعفر سبحانی از مراجع تقلید آغاز خواهد شد./945 /پ202/ص
ارسال نظرات