۰۴ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۴:۳۶
کد خبر: ۹۸۹۲۱

نرم افزار چند رسانه‌ای پیشوای پیامبران تولید شد

خبرگزاری رسا ـ نرم افزار ارتقا یافته چند رسانه‌ای پیشوای پیامبران به همت موسسه هنر ناب اسلامی تولید شد.
....


محمد خراسانی زاده، مدیر مسؤول موسسه هنر ناب اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا بیان داشت: در انتقال پیام دین باید از ابزارهای لازم استفاده کرد و امروز رایانه به عام ترین وسیله انتقال علم و معرفت تبدیل شده است.

وی ادامه داد: نرم افزارهای چند رسانه‌ای دارای قابلیت های متفاوتی هستند که کاربر می تواند با توجه به علایق لحظه‌ای خود از متن، صوت و تصویر در آن استفاده کند.

وی بیان داشت: به مناسبت ماه ربیع الاول و میلاد پیامبر اکرم(ع) نرم افزار ارتقا یافته چندرسانه‌ای پیشوای پیامبران از مجموعه پیشگاه پیشوایان تولید و به بازار عرضه شد.

وی بیان داشت: موسسه هنر ناب اسلامی در صدد است تا زندگی چهارده معصوم(ع) و امامزادگان معروف را در قالب مجموعه پیشگاه پیامبران عرضه کند که تا به حال پنج نرم افزار پیشوای پیشوایان، پشوای عدالت، پشوای شهادت، پیشوای صادق، پیشوای اکنون از سوی این موسسه تولید و عرضه شده است.

وی با بیان اینکه این نرم افزار شامل متن و صوت است، ادامه داد: بیش از صد و بیست مقاله درباره مراحـل گونـاگون زنـدگانـی حضرت محمـد (ص) از ولادت تا رحلـت و شصت مقاله درباره فضـائل پیامبر اعظم(ص) است.

خراسانی بیان داشت: مقالات این نرم افزار از کتاب های معتبری همچون سیره معصومین(ع) سید محسن امین، تاریخ اسلام سید جعفر شهیدی و مجلات تخصصی معارف اسلامی اقتباس شده است. /909/ت303/ع

ارسال نظرات