۱۴ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۵:۱۷
کد خبر: ۹۹۶۹۶

آشنایی با بانک مقالات و پایان‌نامه‌های علوم قرآنی

خبرگزاری رسا ـ پایان‌نامه‌ها و تحقیقات علوم قرآنی در فضای مجازی به محققان ارائه می‌شود.
قرآن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مرکز فعالیت ها و پژوهش های قرآن و عترت اقدام به گردآورى رساله‏هاى دکترى و کارشناسى ارشد با موضوعات قرآن کریم و عترت‏(ع) کرده است.

در بخش رساله های ارشد و دکتری، پایان نامه ها در تقسیم بندی هایی همچون نمایه موضوعى، نمایه نویسنده، نمایه استاد راهنما، نمایه رشته‏هاى تحصیلى، نمایه دانشگاه‏ها و مراکز عالى آموزشى، نمایه سالهاى تحصیلى، عنوان پایان‏نامه‏ها به زبان عربى و عنوان پایان‏نامه‏هابه زبان انگلیسى نهاده شده است.

در هر بخش از نمایه های ذکر شده در بخش رساله های علمی، مطالب به یکدیگر لینک شده است که به عنوان نمونه با انتخاب نمایه استاد راهنما، لیست اساتید نشان داده می شود و پایان نامه های مرتبط و موضوعات تحقیق شده برای کابران نمودار می‌شود.

نمایه رشته تحصیلی نشان دهنده مطالعات بین رشته علوم قرآنی و رشته همچون ادیان و عرفان، ارتباط تصویرى، باستان شناسى، پژوهش و هنر، تاریخ و فلسفه، تربیت مربى عقیدتى سیاسى، تعلیم و تربیت اسلام، حقوق، روان شناسى، زبان شناسى و ... است.

در بخش تحقیقات، نمایه های موضوعی، نویسنده، دوره‌ای و دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی برای سهولت دسترسی محققان قرار داده شده است.
 
بخش هنرهای اسلامی دیگر بخشی است که در آن می توانید با تعدادی از آثار در حیطه هنر در بخش‌های برش کارهاى هنرى‏، عکاسى‏، نقاشى ، قالى بافى ،گرافیک‏، مینیاتور، نسخ ، شکسته نستعلیق ،ثلث، نقاشى و خط‏، طراحى و تذهیب آشنا شوید.

بانک پایان نامه‌های علوم قرآنی در فضای مجازی به نشانی http://hawzah.net/per/Marakez/tasnim/Dissert/Index.htm در دسترس علاقه‌مندان است. /909/پ202/ع

ارسال نظرات