۱۴ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۹:۳۵
کد خبر: ۹۹۷۲۵
عضو مجلس خبرگان رهبری:

آیت الله مهدوی کنی یکی از شخصیت های برجسته و با سابقه درخشان نظام اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ عضو مجلس خبرگان رهبری، آیت الله مهدوی کنی را از شخصیت های برجسته و با سابقه درخشان علمی، معنوی و اخلاقی نظام دانست و گفت: اگر ایشان در انتخابات آتی مجلس خبرگان کاندیدا شوند با رای بالایی ریاست این مجلس را احراز خواهند کرد.
حجت الاسلام و المسلمين سيد محمد واعظ موسوي حجت الاسلام و المسلمين سيد محمد  واعظ موسوي
حجت الاسلام والمسلمین سید محمد واعظ موسوی عضو مجلس خبرگان رهبری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، در ارزیابی خود از کاندیداتوری آیت الله مهدی کنی برای انتخابات آتی هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری، تصریح کرد: آیت الله مهدوی کنی یکی از شخصیت های برجسته و با سابقه درخشان علمی، معنوی و اخلاقی نظام مقدس اسلامی ایران است.

وی تصریح کرد: ایشان در برهه های مختلف هر گاه احساس تکلیف کرده در صحنه حاضر شده و مسؤولیت پذیرفته و به بهترین شکل ممکن مسؤولیت مورد نظر را به انجام رسانده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: در شخصیت آیت الله مهدوی کنی برجستگی های زیادی وجود دارد که شایستگی ایشان را برای پذیرفتن مسؤولیت های خطیر در نظام مقدس اسلامی به اثبات می رساند.

حجت الاسلام والمسلمین واعظ موسوی تصریح کرد: از نظرعلمی، ولایتمداری، سابقه انقلابی، مسؤولیت پذیری و ولایت محوری، بصیرت و زمان شناسی که از آیت الله مهدوی کنی سراغ داریم هر مسؤولیتی که در نظام اسلامی به عهده ایشان گذاشته شود ایشان به بهترین نحو ممکن از عهده آن برمی آیند.

وی کشیده شدن انتخابات آتی مجلس خبرگان به سطح رسانه ها و فضای عمومی جامعه را جالب ندانست و ادامه داد: انتخابات آتی خبرگان یک انتخابات داخلی است، من نمی دانم چرا خبرگزاری های مختلف آن را به صحنه عمومی کشیده اند، انتخابات این دوره خبرگان هیچ تفاوتی با انتخابات سابق ندارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: اعضای مجلس خبرگان شخصیت های وارسته و دانشمندان برجسته ای هستند که هیچ گاه به دنبال جاه، مقام و پست نیستند، هرگاه احساس وظیفه و تکلیف کنند از باب عمل به تکلیف اقدام و قبول مسؤولیت می کنند.

وی تصریح کرد: فضای ملتهبی که در جامعه ایجاد شده ممکن است این شائبه را ایجاد کند که افراد این مجلس به دنبال مسؤولیت و پست و ریاست هستند، در حالی که با آشنایی که با عزیزان داریم چنین احتمالی در مورد این بزرگان داده نمی شود.

حجت الاسلام والمسلمین واعظ موسوی تاکید کرد: ما منتظر هستیم ببینم آیت الله مهدوی کنی اگر رسما کاندیدا شوند قاعدتا با اکثریت خوبی ریاست خبرگان را احراز خواهند کرد و برای ایشان و یا هر فرد دیگری که در نظام مقدس اسلامی مسؤولیت می پذیرند آرزوی توفیق می کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که احتمال می دهید آیت الله مهدوی کنی در مقابل آقای هاشمی رای بیاورند، بیان داشت: معلوم نیست ایشان در مقابل آقای هاشمی باشند، ولی احتمال می دهم آقای مهدوی کنی رای بیاورند. /924/ت301/گ
ارسال نظرات