۱۷ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۶:۵۳
کد خبر: ۹۹۹۹۷
پژوهشگر عرصه عفاف و حجاب:

برخی لباس‌های عرضه‌شده در آستانه سال جدید، ترویج دهنده بدحجابی است

خبرگزاری رسا ـ پژوهشگر عرصه عفاف و حجاب گفت: در بازار لباس‌هایی وجود دارد که به جای ترویج حجاب و عفاف سبب ترویج فضایی بی‌بند و باری در جامعه می‌شود.
حجاب و عفاف
حجت الاسلام مهدی بیاتی، پژوهشگر عرصه عفاف و حجاب، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز و گسترش دید و بازدید‌ها در میان خانواه‌های ایرانی، رعایت و عدم رعایت حدود عفاف و حجاب را به عنوان یک مسأله مهم عنوان کرد که می‌تواند در جهت تکامل و یا سقوط افراد نقش مؤثری داشته باشد.

مسؤول مؤسسه تسنیم نور گفت‌: فرهنگ نوروز یکی از مسائل اجتماعی در زندگی ایرانیان است که می‌تواند مسیر زندگی آنان را در جنبه‌های مختلف جهت دهی کند و باعث پیشرفت یا سقوط معنوی افراد شود، از این رو باید از عادی شدن آسیب‌های اخلاقی و اجتماعی در این ایام جلوگیری کرد.

وی خاطر‌نشان کرد‌: با توجه به فراهم شدن زمینه تبادل افکار و علاقه‌مندی خانواده ها برای دید‌و بازدید‌ها، بزرگ‌ترها نقش مهمی در ترویج صحیح مسأله حجاب در بین جوانان و انتقال آن به دیگران دارند.

حجت الاسلام بیاتی در بخش دیگری از سخنانش به طراحی و تولید لباس‌ها در آستانه سال جدید اشاره کرد و نقش آن را در ترویج عفاف و حجاب مؤثر دانست و تصریح کرد: هر لباس جذابی نباید باعث جلب توجه برای خریدار شود؛ زیرا در بازار لباس‌هایی وجود دارد که به جای ترویج حجاب و عفاف سبب ترویج فضایی بی‌بند و باری در جامعه می‌شود./918/ ت303/س
ارسال نظرات