۰۸ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۱:۵۷
کد خبر: ۱۰۱۰۴۰
حجت الاسلام موسی قربانی:

مسؤولان بر اساس شاخص های جهاد اقتصادی طرح های خود را تدوین و اجرایی کنند

خبرگزاری رسا ـ عضو مجمع روحانیان مجلس شورای سلامی، با بیان اینکه نامگذاری سال از سوی رهبر انقلاب ابعاد مختلفی را دربردارد و صرفا یک نامگذاری نیست، بر ضرورت برنامه ریزی مسؤولان در این راستا و همچنین رفع بروکراسی اداری فراروی سرمایه گذاران تاکید کرد.
حجت الاسلام موسي قرباني
حجت الاسلام موسی قربانی، نماینده مردم قاین در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال جهاد اقتصادی، ابراز داشت: در این نامگذاری ها حکمت های بسیاری نهفته است و یک نامگذاری صرف نیست.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به فراهم شدن زیرساخت های توسعه اقتصادی کشور، ابراز داشت: قانون هدفمند کردن یارانه ها که از گام های مؤثر در راستای اصلاح ساختار اقتصادی به شمار می رود، اجرایی شده است.

حجت الاسلام قربانی بیان داشت: دولت در سال جدید بیش از سی هزار میلیارد تومان قرار است برای اشتغال اختصاص دهد و حدود پنجاه هزار میلیارد تومان نیز بودجه عمرانی کشور خواهد بود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر ما سرمایه گذاری بخش خصوصی را هم حساب کنیم در کنار این سرمایه گذاری ها، مجموع آن صدهزار میلیارد تومان می شود.

وی افزود: هزینه کردن این میزان اعتبار بدون توجه به شاخص های جهاد اقتصادی میسر نخواهد بود و حتما بایستی مسؤولان به این امر توجه کافی را مبذول داشته باشند.

حجت الاسلام قربانی تاکید کرد: مقام معظم رهبری بخاطر آمادگی هایی که از قبل در کشور ایجاد شده است، تاکید کردند که باید یک جهش و رشد اقتصادی قابل توجهی در کشور اتفاق بیفتد.

وی گفت: مسؤولان باید طرح های خود را بر اساس شاخص های جهاد اقتصادی تدوین و اجرایی کنند، چرا که برای جهش و پیشرفت بیش از پیش در عرصه اقتصادی یک سری زیرساخت ها نیاز است،

نماینده مردم قاین در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت رفع بروکراسی و پیچ و خم های اداری در دستگاه های اجرایی، گفت: برای تسهیل سرمایه گذاری مردم و بخش های خصوصی در عرصه اقتصاد باید شرایط مهیا شود تا آنها به راحتی بتوانند در بخش اقتصادی کشور سرمایه گذاری کنند. /924/ت302/ج
ارسال نظرات