۲۱ فروردين ۱۳۹۰ - ۰۱:۰۹
کد خبر: ۱۰۱۷۱۸
حجت الاسلام آقا تهرانی:

میزان انقلابی بودن افراد و گروه ها به ولایت مداری آنهاست

خبرگزاری رسا ـ نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی تبعیت از ولایت فقیه را ملاک و میزان سنجش انقلابی بودن افراد و گروه ها در کشور دانست و از همه خواست خود را با این میزان تنظیم و از ولی فقیه تبعیت کنند.
حجت الاسلام آقا تهراني


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام مرتضی آقا تهرانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی عصر شنبه در جلسه شورای اداری استان قم که در تالار معصومیه استانداری برگزار شد، با بیان اینکه اعمال انسان با میزان ولایت سنجیده می شود، بیان داشت: کسی که از ولی فقیه اطاعت کند، امام عصر(عج) را اطاعت کرده است.

وی میزان انقلابی بودن افراد و گروه ها در کشور را ولایت مداری و ولایت پذیری ذکر و تاکید کرد: در نظام اسلامی همه باید خود را با میزان ولایت فقیه تنظیم کنند، در غیر این صورت هر فردی سخنی می گوید و معیاری خاص برای خود ترسیم و تعیین می کند.

این فعال سیاسی حاکمیت ولایت فقیه را رمز اقتدار و عزت نظام اسلامی دانست و ادامه داد: اگر وجود امام راحل و مقام معظم رهبری نبود هر یک از این فتنه ها کافی بود که کشور و همه چیز ما را از بین ببرد.

حجت الاسلام آقا تهرانی در ادامه مدیران استان را به تلاش شبانه روزی در راستای خدمت به مردم توصیه کرد و گفت: مدیرانی که در شهر کریمه اهل بیت(ع) فعالیت می کنند باید بدانند توفیق بسیار بزرگی نصیب شان شده است و باید بیش از پیش قدر خود را بدانند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به خیزش های مردمی درکشورهای منطقه، خلا رهبری در این انقلاب ها را جدی عنوان کرد و گفت: اگر این مردم رهبری مذهبی و دینی همچون امام راحل و رهبری داشتند وضع شان متفاوت بود. /924/پ202/ع

ارسال نظرات