۲۸ فروردين ۱۳۹۰ - ۲۲:۲۳
کد خبر: ۱۰۲۲۹۰
امسال؛

طرح ارتقای توان تبلیغی روحانیان مستقر و طرح هجرت خراسان رضوی اجرا می‌شود

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره امور مبلغان اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی از اجرای طرح ارتقای توان تبلیغی روحانیان مستقر و طرح هجرت این استان به صورت غیرحضوری، نیمه حضوری و مکاتبه ای خبر داد.
اعزام مبلغ
حجت الاسلام علی بخشی، رییس اداره امور مبلغان اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد گفت: هم اکنون 470 روحانی مستقر و طرح هجرت در خراسان رضوی حضور دارند که با توجه به نیاز به مشاوره‌های دینی، خانوادگی و تربیتی در این مناطق برای سطوح مختلف مخاطبان، احساس نیاز شد که روحانیان مستقر و طرح هجرت ساکن این مناطق به صورت ویژه فن مشاوره را آموزش ببینند.

وی اظهار داشت: دوره آموزش مشاوره روحانیان مستقر و طرح هجرت این استان در دو بخش مهارتی و محتوایی و در سه مرحله غیرحضوری، نیمه حضوری و حضوری در طول سال جاری برگزار خواهد شد.

رییس اداره امور مبلغان خراسان رضوی با بیان این‌که مرحله غیر حضوری این طرح با ارسال نرم‌افزار و لوح‌های فشرده ابتدای اردیبهشت ماه آغاز می‌شود، افزود: مراحل نیمه حضوری و غیرحضوری طرح نیز در شش منطقه آموزشی که تعیین شده است با حضور متخصصان و روانشناسان اجرا خواهد شد.

حجت الاسلام بخشی تصریح کرد: ادبیات و رویکرد دینی مبلغان مشاور، عدم صرف هزینه و وقت بسیار برای دریافت نوبت مشاوره و درک کافی از این مشاوران از مخاطب (به جهت حضور تمام وقت در میان مردم) از امتیازات ارائه مشاوره از سوی مبلغان محسوب می‌شود./930/پ202/س


ارسال نظرات