۲۹ فروردين ۱۳۹۰ - ۰۸:۴۲
کد خبر: ۱۰۲۳۰۶

گردهمایی روحانیان شهرستان نکا برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ همزمان با ایام فاطمیه گردهمایی روحانیان شهرستان نکا با حضور آیت الله طبرسی برگزار شد.
گردهمايي روحانيان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نکا، حجت الاسلام محمد اسماعیل محمدی تبار، مسؤول مدرسه علمیه مهدیه نکا، در این گردهمایی که شب گذشته با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران، مدیر حوزه های علمیه استان، امام جمعه، مدیر کل اوقاف و جمعی دیگر از روحانیان این شهرستان برگزارشد، با تسلیت ایام فاطمیه، به جایگاه والا و ارزشی حضرت فاطمه (س) در اسلام اشاره کرد و گفت: این بانوی نمونه اسلام در ولایت مداری نظیر نداشت.

وی با اشاره به این که حضرت فاطیمه(س) دارای القاب و عناوین متعددی است، خاطرنشان کرد: دو صفت صدیقه و شهیده از جمله مهم ترین عناوین این بانوی ارزشمند اسلام است.

حجت الاسلام محمدی تبار به مظلومیت حضرت فاطمه (س) در دوران حیات آن بانو اشاره کرد و بیان داشت: ایشان در دوران عمر با برکت خود نیز غریب بود و بعد از شهادت نیز در مدینه غریب است و وصیت این بانو نیز همین بوده که قبر مطهرش مخفی بماند.

مسؤول مدرسه علمیه مهدیه نکا در ادامه سخنان خود به برخی از مهم ترین ویژگی های حضرت فاطمه(س) اشاره کرد و ادامه داد: این بانوی ارزشمند اسلام عاشق ولایت بود و در راه ولایت نیز به شهادت رسید.

وی همچنین با اشاره به این که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیز برپایه ولایت و رهبری پایه گذاری شده است، خاطرنشان کرد: این نظام الهی با رهبری امام راحل به پیروزی رسید و امروز نیز با رهبری و رهنمودهای عالمانه مقام معظم رهبری در دنیا اقتدار دارد.

حجت الاسلام محمدی تبار ادامه داد: حکومتی که امام راحل با همراهی ملت بزرگ و ولایت مدار ایران اسلامی برپا کرد حکومتی علوی و کوثری است و در راه ولایت امیرالمؤمنین پرچم حسینی و فاطمی برپا شد./950/پ202/س
ارسال نظرات