۳۱ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۲:۱۸
کد خبر: ۱۰۲۵۲۰
شیخ نعیم قاسم:

لبنان جولانگاهی برای اجرای طرح های منطقه ای و بین المللی نیست

خبرگزاری رسا ـ شیخ نعیم قاسم با اشاره به دستیابی به راهکارهای لازم برای تشکیل دولت جدید لبنان، تاکید کرد که لبنان هرگز عرصه ای برای خدمت به طرح های منطقه و بین المللی نخواهد بود و دشمن اصلی خود یعنی اسراییل را از یاد نخواهد برد.
شيخ نعيم قاسم
به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب الله لبنان، روز گذشته در دیدار با هیاتی از سوی انجمن پیشرفت و عروبت لبنان به ریاست دکتر سمیر صباغ به بررسی آخرین تحولات پرداختند و بر پایبندی کامل به مسیر مقاومت ملی و محکوم بودن هرگونه طایفه گری و فتنه انگیزی مذهبی و حمایت از تشکیل دولت جدید ملی لبنان بر این مبنا تاکید کردند.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان با بیان اینکه اکثریت عهده دار تشکیل دولت جدید لبنان هستند، گفت: کسانی که به دنبال مانع تراشی و ناکامی حکومت پیش از تشکیل آن هستند، گمان می کنند که توان نابودی طرح های مخالف خود در حوزه های اجتماعی، سیاسی و اقتصادی را دارند، در حالی که به باور ما راهکارهای لازم برای تشکیل دولت جدید در دست است.

وی با تاکید بر اینکه لبنان هرگز به گذشته بازنخواهد گشت، خواستار تلاش برای تشکیل هرچه سریعتر دولت جدید لبنان شد و افزود: نباید اجازه دهیم لبنان به عرصه ای برای خدمت به طرح های منطقه ای و بین المللی که به زیانش است تبدیل شود و کسانی که لبنان را ابزاری برای ضربه زدن به سوریه می پندارند، بدانند که دستشان رو شده است و ناکام خواهند ماند.

شیخ نعیم قاسم با ابراز اینکه هرگز تجاوزگری های روزانه رژیم صهیونیستی و پروازهای هواپیماهای بدون سرنشین این رژیم در حریم هوایی لبنان برای تفحص و کسب اطلاعات را از یاد نخواهیم برد، گفت: اسراییل همچنان دشمن اساسی لبنان است.

وی با اشاره به ناکامی و نومیدی رژیم صهیونیستی پس از جنگ تابستان 2006 و پیروزی معادله ارتش، ملت، مقاومت، گفت: گرچه دشمن صهیونیستی در مرحله کنونی توان هیچ گونه اقدامی را ندارد، ولی ما باید آگاهی و هوشیاری خود را حفظ کنیم تا از هرگونه دستاوردی از دریچه لبنان همچنان نومید بماند./981/ب903/گ
ارسال نظرات