۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۶:۱۱
کد خبر: ۱۰۳۱۹۲
استاندار گیلان:

کوبیدن بر طبل اختلاف مصداق بارز خیانت به ملت ایران است

خبرگزاری رسا ـ استاندار گیلان با تأکید براین که کسانی که بذر نا امیدی را در کشور می کارند، پیرو ولایت نیستند، خاطرنشان کرد: کوبیدن بر طبل اختلاف و سیاه نمایی مصداق بارز خیانت به نظام و ملت ایران است.
استاندار گيلان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، مهدی سعادتی، استاندار گیلان، امروز در شورای اداری شهرستان رضوانشهر با بیان این که جمهوری اسلامی ایران مردمی ترین نظام در جهان است، گفت: ملت ولایت مدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی گوش به فرمان ولی امر مسلمین جهان اجازه هیچ گونه تحرکی به دشمنان نخواهند داد.

وی، بصیرت و ولایت‌مداری را شاخصه اصلی مردم ایران دانست و افزود: دشمنان قسم خورده نظام از همین دو ویژگی مهم ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی هراسان هستند و همواره خود را در برابر اقتدار این ملت شکست خورده می‌دانند.

سعادتی با بیان این که با وعده الهی و قطعی خدا مستضعفان حاکم جهان خواهند شد به خیزش‌های مردمی منطقه و بیداری اسلامی در بحرین و مصر، تونس اشاره کرد و گفت: این زمینه بیداری به برکت انقلاب اسلامی ایران، خون شهدا و رهبری‌های داهیانه امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی به‌وجود آمده است.

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به این که متأسفانه خیزش‌های مردمی در خاورمیانه فاقد رهبری صالح، آگاه و حکیم است، بیان داشت: اگر امروز نظام اسلامی در دنیا با اقتدار هر چه تمام‌تر در برابر استکبار جهانی ایستادگی می‌کند، آن را مدیون تدابیر و رهنمودهای حکمیانه معمار کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری هستیم.

استاندار گیلان با بیان این که دشمنان به دلیل عدم درک عظمت انقلاب اسلامی با تبلیغات رسانه ای به دنبال القای اختلاف در کشور هستند، گفت: علیرغم این دشمنی ها، فضای کار، یکپارچگی و حضور درصحنه مردم در جمهوری اسلامی ایران بی نظیر است و کشورمان در هیچ دوره ای از تاریخ به اندازه امروز قدرتمند نبوده است.

سعادتی با تأکید براین که کسانی که بذر ناامیدی را در کشور می کارند، پیرو ولایت نیستند، خاطرنشان کرد: کوبیدن بر طبل اختلاف و سیاه نمایی مصداق بارز خیانت به نظام و ملت ایران است.

وی با بیان این که نباید برخی اختلاف سلیقه ها بی جهت مطرح شده و گسترش یابد، گفت: این گونه مسائل تنها دشمن شاد کن است و هیچ گونه سودی برای نظام نخواهد داشت.

استاندار گیلان با تأکید براین که همه وفاداران به نظام و انقلاب باید گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب باشند، تصریح کرد:  کسی وفادار تر از رییس جمهور به آرمان های امام راحل و شخص رهبر معظم انقلاب اسلامی نیست.

سعادتی با تأکید بر ضرورت حفظ هوشیاری در برابر توطئه ها و اختلاف افکنی ها افزود: مردم با بصیرت فتنه گران را کنار گذاشتند و من به یقین عقیده دارم که پیروزی در برابر فتنه سال 88 از پیروزی دروان دفاع مقدس با ارزش تر بود.

استاندار گیلان با بیان این که مردم در نهم دی و 22 بهمن جلوتر از برخی خواص حرکت کردند، افزود: هیچ کس نمی تواند در صفوف به هم پیوسته ملت رخنه کند.

نماینده عالی دولت درگیلان با تأکید براین که شکست توطئه های 88 فتنه گران، آنها را به زباله دان تاریخ فرستاد، ادامه داد: آن فتنه که با حمایت کامل دولت های غربی در کشورمان شکل گرفت با رهنمودهای مقام معظم رهبری و هوشیاری ملت ایران خنثی شد.

استاندار گیلان در ادامه گفت: تحولات ارزشمندی که در شش سال گذشته رخ داده در سایه فضای اصولگرایی و ارزشی دولت بوده است که این موضوع باید قدردانسته شود.

سعادتی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که دولت در اوج فشار و تحریم‌های اقتصادی طرح تحول اقتصادی و هدفمندکردن یارانه‌ها را اجرا کرد، گفت: باید از این اقدام شجاعانه دولت الگو بگیریم و برای بهبود معیشت مردم گام های اساسی و استوار برداریم.

وی با اشاره به این که کشور به کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل شده است گفت: حجم اقدامات دولت در توجه به زیر ساخت ها، بخش کشاورزی، فرهنگی، خدمات و درمانی، اقتصادی، صنعت و معدن و ساخت مسکن قابل قیاس با گذشته نیست.

استاندار گیلان افزود: البته در سال جهاد اقتصادی نباید به این اقدامات ارزشمند بسند کرد و تلاش و کوشش خود را به مراتب باروحیه جهادی و بسیجی افزایش دهیم.

سعادتی در بخش دیگری از سخنانش با بیاده این که در سال جهاد اقتصادی مسؤولیت سنگینی برعهده ما است، گفت: در این سال باید به دنبال بیان‌کردن اهداف سند چشم‌انداز، برنامه توسعه پنجم، سند توسعه استان و مصوبات سفر باشیم.

استاندار گیلان ادامه داد: در سال جهاد اقتصادی باید با عزم و اراده جدی و یکپارچگی و وحدت برای خدمت به مردم تلاش کنیم تا مردم طعم شیرین خدمت و تحولات اساسی را بچشند./950/پ202/س
ارسال نظرات