۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۳:۱۷
کد خبر: ۱۰۳۵۷۷
امام جمعه اندیمشک:

باید از دشمن فرصت ضربه زدن به اسلام را گرفت

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه اندیمشک اظهار داشت: دشمنان به دنبال فرصت برای ضربه زدن به نظام هستند و باید این فرصت را از آن‌ها گرفت.
حجت الاسلام خدامي، امام جمعه انديمشک
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام نعمت الله خدامی، امام جمعه اندیمشک، امروز در آیین تجلیل از قشر کارگر این شهرستان، با اشاره به دشمنی دیرینه استکبار جهانی با ایران اسلامی، اظهار داشت: دشمنان به دنبال ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و این امر باعث می‌شود تا هوشیاری در چنین شرایطی بیش از پیش باشد.

وی با اشاره به اینکه دشمنا در سال‌های گذشته در طراحی‌های خود علیه جمهوری اسلامی ناکام مانده است، گفت: دشمن در سال‌های گذشته در طراحی‌های خود ناکام مانده است و همین امر باعث شد تا در سال جاری عرصه اقتصادی را برای مقابله با مردم ایران برگزیند.

امام جمعه اندیمشک، با اشاره به این که رهبر معظم انقلاب، در تشخیص صحیح، سال جدید را به نام جهاد اقتصادی گذاشته اند، ابراز داشت: در سال جاری همه مسؤولان در عرصه اقتصادی حرکتی جهادی دارند و در این به اره باید تلاش کرد تا موفقیت‌ها در این عرصه بسیار چشم گیر باشد.

حجت الاسلام خدامی در ادامه سخنان خود، با اشاره به اهمیت نقش کارگر در جامعه خاطر نشان کرد: کارگران نقش مهمی در پیشبرد جامعه دارند و یکی از ارکان تحقق جهاد اقتصادی به شمار می‌روند و می‌توان آن‌ها را سربازان عرصه جهاد اقتصادی نامید.

رییس شورای فرهنگی عمومی اندیمشک بیان این که اگر نیروی کار نباشد تخصص و فکر نیز در جامعه نقشی در پیشرفت و سازندگی نخواهد داشت گفت: در سالی که به نام جهاد اقتصادی نام‌گذاری شده است باید از نیروهای متخصص و کارگران پرتلاش به نحو مطلوب بهره برد.

امام جمعه اندیمشک، بیان داشت: پیامبر بزرگ اسلام(ص) آنچنان برای کارگران ارزش قائل بودند که حتی بر دستان کارگر بوسه زدند و این امر نشان دهنده احترام و ارزشی است که ایشان برای این طیف قائل بودند.

حجت الاسلام خدامی در پایان سخنان خود، یادآور شد: دشمن همواره به دنبال استفاده از کوچک‌ترین فرصت‌ها برای ضربه زدن به جامعه اسلامی است؛ از این رو هر گونه کم توجهی به قشر کارگر سبب پراستفاده دشمنان می‌شود./9455/پ202/ص
ارسال نظرات