۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۰۱:۰۲
کد خبر: ۱۰۴۰۷۰
معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

خطرناک ترین تهدید از جانب باستان‌گرا ها متوجه انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به تهدیدات دشمن برای مقابله با انقلاب اسلامی، گفت: امروز خطرناک ترین تهدید از جانب افرادی است که در قدرتند و ادعای ولایی دارند ولی به دنبال باستان‌گرایی و مکتب ایرانی هستند.
سردار جواني رييس اداره سياسي سپاه پاسداران


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان یداله جوانی، رییس اداره سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شب گذشته در مسجد حبیب ابن مظاهر اصفهان اظهار داشت: دفاع حضرت زهرا (س) از امیرمومنان (ع) دفاع از شوهر نبود بلکه دفاع از ولایت و امامت بود.

وی با بیان اینکه حضرت زهرا (س) الگوی مردان و زنان امروز ماست، افزود: حضرت فاطمه (س) به ما نشان داد برای دفاع از ولایت و امامت تا گذشتن از جان باید پیش رفت.

جوانی ابراز داشت: امروز مردم ما با ابستادگی در مسیر حضرت زهرا (س) و دفاع از ولایت و اسلام احیاگر اسلام درقرن اتم و فضا شدند.

وی به تلاش دشمن برای جلوگیری از الگو شدن ملت ما در جهان اشاره کرد و گفت: خیزش های مردم منطقه نشان می دهد که دشمن از دست یافتن به این هدف ناکام مانده است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به تلاش های دشمن برای انحراف مسیر اسلام ناب در طول تاریخ گفت: مردم ما با تاسی به حضرت زهرا (س) پرچم اسلام ناب را در دنیای جدید برافراشتند و این مسیر امروز الگوی جهانیان شده است.

وی بیان داشت: امروز پیش بینی های ما در گذشته مبنی بر خیزش جهان اسلام محقق شده و انقلاب اسلامی به عنوان الگوی این خیزش ها نقش محوری برعهده دارد.

جوانی با بیان اینکه شاخص حرکت در مسیر اطاعت از خدا، اطاعت از پیامبر (ص) و ائمه (ع) است، افزود: روایات بیشماری میزان را در دوران غیبت اطاعت از ولی فقیه به عنوان نایب امام زمان (عج) می دانند.

وی گفت: حضرت امام (ره) باور داشتند اگر به اسلام ناب عمل شود، اسلام عالمگیر می شود و بر همین اساس می بینم ایستادگی مردم ما در راه اسلام دشمن را در جلوگیری از الگو شدن ملت ما ناکام کرده است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان داشت: حرکت های صورت گرفته در جهان اسلام دارای دو ویژگی مردمی بودن و اسلامی بودن است چرا که می بینم در راس خواسته ها و پیگیری های مردم این کشور ها آزادی استفاده از حجاب اسلامی، منع رابطه با رژیم صهیونیستی و امثال آن قرار دارد.

وی ادامه داد: کشورهای ایران، ترکیه، مصر و عربستان چهار کشور کلیدی در جهان اسلام هستند که دشمن از اتحاد آنها بسیار می ترسد و از این رو تلاش می کند برای حفظ منافع خود از تحقق انقلاب اسلامی در کشور عربستان جلوگیری کند.

جوانی بیان داشت: امروز سردمداران یمن و بحرین تلاش می کنند با سرکوب مردم خود جلوی انقلاب آنها را بگیرند چرا که می دانند سقوط آنها فروپاشی عربستان را در آینده نزدیک به دنبال دارد.

وی با اشاره به فرازهایی از سخنان رهبر انقلاب ابراز داشت: خیزش های صورت گرفته در جهان اسلام ابتدای راه است و این مسیر در قلب اروپا آمریکا نیز ادامه پیدا خواهد کرد.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تلاش در راه تحقق اهداف انقلاب و منویات مقام معظم رهبری و شناخت توطئه های داخلی و خارجی دشمن را دو رسالت امروز مردم ایران دانست و گفت: امروز دشمن جرات حمله نظامی را ندارد.

وی هوشیاری مردم و شناخت رهبری به عنوان پرچمدار مسیر اطاعت از خداوند را ضامن شکست توطئه های دشمن دانست و افزود: در سی و دو سال گذشته وحدت حول محور ولایت فقیه دشمن را ناکام کرده است.

جوانی تهدید نرم را مهمترین حربه دشمن عنوان کرد وافزود: در این مسیر خطرناک ترین توطئه ها، از طرف افرادی که داعیه انقلابی و ولایی دارند و در قدرت هستند ولی اقدامات مشکوک انجام می دهند انقلاب را تهدید می کند.

وی با اشاره به منزوی شدن مخالفان ولایت فقیه در انقلاب اسلامی، تصریح کرد: مردم ما با مشاهده و تجربه گرفتن از توطئه های سالهای گذشته آماده دفاع از انقلاب اسلامی هستند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز جریانی که به جای مکتب اسلام ناب، مکتب ایرانی را مطرح می کند، به دنبال باستان‌گرایی و احیای کوروش است و در بحث حجاب و عفاف و موسیقی خلاف نظر فقها نظر می دهد، حرکت نگران کننده و مشکوکی را در پیش گرفته است.

وی تاکید کرد: امام خمینی (ره) برای احیای اسلام قیام کرد نه امپراطوری ایرانی و از این رو باید با هوشیاری و شاخص قرار دادن نظر ولی فقیه هوشیار بود و هزینه گذر از فتنه ها را کاهش داد./965/پ201/ع

ارسال نظرات