۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۶:۴۸
کد خبر: ۱۰۴۹۲۵
مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین:

مسؤولان فرهنگی از توان طلاب جوان در طرح‌های فرهنگی بهره گیرند

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین گفت: مسؤولان فرهنگی باید از توان طلاب جوان در جهت ترویج ارزش های دینی در‌ جامعه به ویژه نسل جوان بیشتر بهره گیرند.
مدير کل تبليغات اسلامي قزوين
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام علی اکبر حاجی عزیزخانی، مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین، امروز در گردهمایی رابطان هسته های فرهنگی جوانان استان با بیان این که امروز شاهد هجمه های گسترده ای علیه ارزش های دینی درسطح جامعه هستیم، گفت: متأسفانه دشمنان نظام اسلامی هر با شیوه ای جدید به جنگ با اعتقادات دینی در جامعه اسلامی می آیند.

وی با بیان این که همه تلاش ها باید درجهت تقویت روحیه دینی در سطح جامعه خلاصه شود، خاطرنشان کرد: تنها راه مقابله با همجه های گسترده دنیای غرب علیه اسلام، ترویج مناسب ارزش های دینی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین با اشاره به این که نسل جوان جامعه ما امروز گروه هدف دشمنان نظام اسلامی هستند، تصریح کرد: دشمنان تلاش می کنند با ترویج بی‌بندوباری و فرهنگ غربی، اعتقادات دینی جوانان جامعه ما را تضعیف کنند.

حجت الاسلام حاجی عزیزخانی با بیان این که استکبار جهانی پس از شکست‌های متعدد در عرصه سخت‌افزاری امروز به جنگ نرم‌افزاری علیه کشورمان روی آورده است، خاطرنشان کرد: دشمنان در جنگ نرم نسخ ارزش‌های دینی و اسلامی در جامعه را دنبال می‌کنند.

وی با اشاره به این که ترویج فرهنگ اهل بیت(ع) می‌تواند جامعه اسلامی را در برابر تهاجم فرهنگی دشمنان واکسینه کند، ادامه داد: نسل جوان جامعه ما نیز در چنین شرایطی نیازمند شناخت صحیحی از معارف ناب اهل بیت(ع) هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین، با مهم ارزیابی‌کردن رسالت روحانیت در ترویج فرهنگ ائمه معصومین(ع) در‌ جامعه‌ تصریح کرد: روحانیان باید با شناخت مناسب از شرایط روز جامعه، نسل جوان ما را با اندیشه های ناب اسلامی آشنا کنند.

حجت الاسلام حاجی عزیزخانی، شبهات مطرح شده از سوی دشمنان نظام را تلاشی دیگر در جهت دین زدایی در سطح جامعه دانست و خاطرنشان کرد: امروز جامعه ما در برابر شبهه افکنی های بدخواهان نظام نیازمند یک برنامه ریزی مناسب به منظور پاسخگویی به این سخن پراکنی های خبط آلود است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین ادامه داد: برخی ناهنجاری‌های اجتماعی که در جامعه دیده می‌شود با غیرت شیعه واقعی، انسان‌های متدین، روحانی عالم و باغیرت و جوانان متعصب منافات دارد؛ از این رو نباید در این موارد بی‌تفاوت باشیم و از کنار آنها ساده عبور کینم.

وی در ادامه سخنان خود از تشکیل هسته‌های فرهنگی جوان همزمان با تعطیلات تابستان امسال در استان خبر داد و گفت: این طرح با حضور روحانیان و به منظور تقویت باورهای دینی در میان نسل جوان برگزار خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین، حضور طلاب جوان در برنامه‌های فرهنگی را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: مسؤولان فرهنگی باید از توان طلاب جوان در جهت ترویج ارزش‌های دینی در‌ جامعه به ویژه نسل جوان بیشتر بهره گیرند./950/پ202/س

ارسال نظرات