۰۸ خرداد ۱۳۹۰ - ۲۳:۲۴
کد خبر: ۱۰۵۷۵۴
رییس پلیس امنیت عمومی استان قم:

ترویج فساد و بی بندوباری توطئه دشمنان برای تضعیف نظام است

خبرگزاری رسا ـ رییس پلیس امنیت عمومی استان قم، با اشاره به نقشه های دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی، گفت: دشمنان و معاندان نظام اسلامی با ترویج فساد و بی بندباری به دنبال دست یابی به اهداف خود هستند و ما باید در این خصوص هوشیار باشیم و رسالت خود را به درستی انجام دهیم.
ترویج فساد و بی بندوباری توطئه دشمنان برای تضعیف نظام است
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حیدری رییس پلیس امنیت عمومی استان قم، روز گذشته در همایش آمرین به معروف مساجد استان قم که در سالن همایش های اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، تاکید کرد: امر به معروف و نهی از منکر یک واجب الهی است و جامعه باید به آن اهتمام ویژه ای داشته باشد.

وی ابرازداشت: به دلیل عدم انجام وظیفه در این راستا بسیاری از امور جابجا می شود و به دلیل اهم و مهم نکردن جای این دو عوض شده است و مسلمان مسجدی متحجر و زن بدحجاب می شود متمدن.

حجت الاسلام حیدری امر به معروف و نهی از منکر را یک تکلیف الهی عنوان و بیان کرد: متاسفانه ما در این راستا به تکلیف خود عمل نکرده ایم، بسیاری از ما وقتی با یک منکر اخلاقی و اجتماعی برخورد می کنیم، می گوئیم به ما چه ربطی دارد.

وی با اشاره به جایگاه قم، تاکید کرد: بحمدلله شهر مقدس قم جای آدم های فاسد نیست و خوشبختانه وضعیت ما در خصوص برخورد با منکرات با همکاری امت حزب الله از تمام کشور بهتر است.

حجت الاسلام حیدری با اشاره به برخورد جدی نیروی انتظامی در برخورد با مفاسد اخلاقی و اجتماعی بیان داشت: این مساله باعث کاهش چشمگیر جرائم و مفاسد اخلاقی و اجتماعی شده است.

وی با اشاره به مهاجرپذیر بودن شهر مقدس قم تاکید کرد: بسیاری از مفاسدی و جرایمی که در شهر قم اتفاق می افتد ربطی به شهروندان ندارد و البته این مساله نیز نباید در شهر وجود داشته باشد.

رییس پلیس امنیت عمومی استان قم تصریح کرد: توقع ما این است که روحانیان و آمران امر به معروف و نهی از منکر در مساجد احکام این فریضه الهی را تبیین کنند و به این مساله اهتمام ویژه ای داشته باشند.

حجت الاسلام حیدری با بیان دین مبین اسلام برای جزیی ترین امور هم برنامه و دستور دارد، ابرازداشت: اگر کسی در برابر آمرین به معروف و بایستد ما به عنوان نیروی انتظامی با آنها برخورد جدی می کنیم.

وی با اشاره به شرایط امر به معروف و نهی از منکر، بیان داشت: آمرین به معروف و نهی از منکر باید به شرایط و لوازم این فریضه الهی توجه کنند و دست به هر کاری نزنند.

حجت الاسلام حیدری با بیان اینکه رواج فساد در جامعه هدفمند و با برنامه ریزی است، تاکید کرد: دشمنان انقلاب اسلامی با ترفندهای مختلف به دنبال ترویج فساد و بی بندوباری در جامعه هستند و ما باید در این خصوص هوشیار باشیم و اجازه ندهیم دشمنان نقشه های خود را عمیلاتی کنند./924/پ202/ص
ارسال نظرات