۱۴ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۴:۱۳
کد خبر: ۱۰۶۱۷۳
معاون دبیرکل حزب الله لبنان:

رژیم صهیونیستی سرچشمه تمامی مشکلات منطقه است

خبرگزاری رسا ـ معاون دبیرکل حزب الله لبنان اسراییل را دشمن بلامنازع اعراب و مسلمانان و سرچشمه مشکلات منطقه دانست و بر پایداری مقاومت در مسیر خود تاکید کرد.
شيخ نعيم قاسم
به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب الله لبنان، روز گذشته در مراسمی در بیروت با تاکید بر اینکه مهمترین مساله برای همه ما رویارویی با دشمن صهیونیستی است، گفت: اسراییل دشمن بدون منازع اعراب و مسلمانان است و تا زمانی که هست در برابر دشمن دیگری نخواهیم ایستاد؛ چراکه اسراییل سرچشمه تمامی مشکلات منطقه است.

وی با اشاره به اینکه اسراییل به جهت برقراری امنیت خود، فلسطینی ها را از حقوق اولیه خود محروم ساخت و زنان و کودکانشان را به خاک و خون کشید و بیش از پنج میلیون از آنان را آواره ساخت، افزود: حاکمان ستمگر منطقه ساخته دست اسراییل اند؛ چراکه برای محافظت از تاج و تخت خود به دنبال سازش با رژیم صهیونیستی هستند و آمریکا نیز دنبال چنین مهره هایی در منطقه برای پشتیبانی از اسراییل است.

شیخ نعیم قاسم فتنه های مختلف مذهبی، طایفه ای، نژادی و قومی و... را ابزار صهیونیست ها برای ایجاد تفرقه و چنددستگی میان مسلمانان و اعراب و برتری یافتن بر آنها دانست و گفت: ملت فلسطین در پانزدهم می گذشته در سالگرد روز نکبت(روز اشغال فلسطین به دست اسراییل) با برگزاری تظاهرات مسالمت آمیز، عزم راسخ خود را برای بازگشتن به سرزمینشان به جهانیان نشان دادند ولی رژیم صهیونیستی دست به کشتار ده ها تن و زخمی و مجروح کردن صدها تن از آنها زد و جهانیان تنها به نظاره این جنایت نشتند و نه تنها سکوت کردند، بلکه فلسطینی ها را مقصر دانستند.

وی حل مشکل و بحران اسراییل را پیش شرط حل دیگر مشکل های مسلمانان و اعراب دانست و افزود: مقاومت امروز با سرافرازی به راه خود ادامه می دهد و امکان ندارد که از آرمان های خود دست بردارد و جنجال آفرینی های دشمنان در بازداشتن مقاومت از پیشروی در مسیر رویارویی با این چالش های هیچ تاثیری نخواهد داشت./981/ب902/گ
ارسال نظرات