۲۴ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۰:۵۷
کد خبر: ۱۰۶۷۹۱
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی بن ابی طالب:

عشق به استکبار برخی خواص را مردود کرد

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی بن ابی طالب (ع) گفت: انقلاب اسلامی با جریان انحرافی امروز همانند جریان‌های منحرف گذشته مقابله خواهد کرد.
حجت الاسلام حسن اکبري نماينده ولي فقيه در سپاه قم


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سیدحسن اکبری، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی بن ابی طالب (ع) صبح امروز در همایش رابطین نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی بن ابی طالب(ع) با اشاره به این که اعمال و فعالیت‌های ما در میدان ارزش‌ها در حد مطلوب نیست، ابراز داشت: اگر لطف و عنایت الهی نباشد بیشتر ما در امتحان‌ها سقوط می‌کنیم.

وی با بیان این که طبق آیات الهی خداوند متعال مراقب انسان‌ها است، اظهار داشت: با توجه به این نکته، انسان می تواند با مراقبت الهی به رشد و کمال دست پیدا کند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی بن ابیطالب با اشاره به این که طبق آیات الهی افرادی که در گمراهی هستند ولی فکر می‌کنند در مسیر حق حرکت می‌کنند زیان‌آورترین افراد بشر هستند، بیان داشت: برخی از خواص می پندارند که موضع گیری‌های نادرستشان صحیح است و نصحیت دیگران را نیز قبول نمی‌کنند.

وی با بیان این که طبق فرمایشات مقام معظم رهبری بسیجیانی فعال در حوزه نمایندگی، مسؤول حفظ افکار آحاد مخاطبان خود در سپاه هستند، اظهار داشت: شما باید چراغ راه و راه گشای سپاهیان باشید.

حجت الاسلام اکبری با بیان این که انسان باید در برابر خداوند حجت داشته باشد، ابراز داشت: مراقب باشید در انتخابات احساسات و منافع شخصی در انتخاب فرد تاثیر نگذارد و با یک ادله قوی نامزد انتخاباتی خود را انتخاب کنید.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی بن ابی طالب(ع) در ادامه خاطرنشان کرد: ذکر و یاد خداوند و اخلاص داشتن، انسان را در مسیر اعتلای حق کمک خواهد کرد و مانع نفوذ احساسات در تصمیم‌گیری‌ها می‌شود.

وی با بیان این که به لطف خداوند این انقلاب با مدیریت رهبر معظم انقلاب به دست صاحب اصلی اش خواهد رسید، بیان داشت: برخی از خواص نتوانستند رهبری را در این مسیر یاری کنند و سقوط کردند.

حجت الاسلام اکبری افزود: شهوت، خودپرستی، فرزندخواهی، لذت خواهی، زیاده طلبی و دنیا طلبی فرد را از مسیر حق خارج می کند و او را در مقابل ولی زمان خود قرار می دهد.

وی با بیان این که هیچ فرد خداجویی نمی‌تواند در دل عشق به استکبار داشته باشد، گفت: علاقه به استکبار جهانی افراد را از مسیر اصلی خارج می کند و حتی فرد با این علاقه از انجام فرمان و خواسته ولی فرار می کند.

حجت الاسلام اکبری با اشاره به این که ولایت پذیری فقط به سخن نیست و باید همراه با عمل باشد، ابراز داشت: نباید حرکات و رفتار ما طوری باشد که موجب خوشحالی و امیدواری دشمنان شود.

وی گفت: جریان انحرافی امروز با جریان اصلاحات و فتنه 88 ارتباط دارد و انقلاب اسلامی در مقابل این جریان همانند جریان‌های منحرف گذشته مقابله خواهد کرد.

حجت الاسلام اکبری با بیان این که مراقبت و توجه و شناخت هیشگی لازم است، اظهار داشت: امکان دارد بعد از شکست این جریان یک جریان جدید به شکل دیگری وجود بیاید.

وی اطلاع رسانی و آگاهی دهی و بیان حقایق، بدون حاشیه سازی و با صبر و حوصله را از وظایف بسیجیان حوزه نمایندگی ولی فقیه برشمرد.

گفتنی است؛ همایش رابطان بسیجی نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی بن ابیطالب(ع) صبح امروز با حضور روحانیان و بسیجیان و برخی از مسؤولان و فرماندهان این سپاه در اردوگاه ولایت قم برگزار شد./921/پ202/ع

ارسال نظرات