۲۵ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۶:۱۱
کد خبر: ۱۰۶۸۹۹
معاون دبیرکل حزب الله لبنان:

دولت جدید لبنان بی توجه به دیکته های آمریکایی ـ صهیونیستی پیش خواهد رفت

خبرگزاری رسا ـ شیخ نعیم قاسم با ابراز خرسندی حزب الله لبنان از تشکیل دولت جدید لبنان با مشارکت همه گروه های لبنانی، تاکید کرد که این دولت در برابر دیکته های آمریکایی ـ صهیونیستی تسلیم نخواهد شد.
شيخ نعيم قاسم
به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب الله لبنان، روز گذشته در دیدار با فیصل کرامی، وزیر جدید ورزش و جوانان دولت لبنان با ابراز خرسندی حزب الله لبنان از تشکیل دولت و مشارکت طیف های مختلف لبنانی در آن، نظارت بر عملکرد دولت را حق تمامی گروه هایی دانست که در دولت مشارکت ندارند و گفت: دولت جدید لبنان گام های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی خود را در راستای منافع لبنان برخواهد داشت و در برابر دیکته های آمریکایی ـ صهیونیستی سر فرود نخواهد آورد.

شیخ نعیم قاسم با تاکید بر استواری دولت در حمایت از سه گانه ارتش، ملت و مقاومت از اقدام شایسته نبیه بری در روند تشکیل دولت (کوتاه آمدن از یک سهم حزب خود)، قدردانی کرد و افزود: در نحوه ترکیب و تشکیل دولت جدید، ما عمل خوب و شایسته بری را که باعث دگرگون شدن معادله معمول ترکیب دولت به نفع کشور و تشکیل دولت شد از یاد نخواهیم برد.

وی با اشاره به اینکه این اقدام ثابت کرد که منافع کشور و حل مشکلات آن بر منافع شخصی و تنگ نظرانه حکم فرماست، گفت: به تعطیل کشاندن تشکیل دولت نقشه ای است که در طرح آمریکایی و رژیم صهیونیستی گنجانده شده است و ان شاء لله این دولت با توجه به خواسته های مردم لبنان، تلاش خود را برای حل مشکلات آنها، صرف نظر از گرایش ها و دیدگاه های سیاسی‌، افزایش می دهد.

از سوی دیگر، فیصل کرامی نیز در این دیدار ضمن تشکر از تلاش های حزب الله برای تشکیل دولت جدید، حمایت خود را از مقاومت اعلام کرد./981/ب902/گ
ارسال نظرات