۰۴ تير ۱۳۹۰ - ۱۵:۴۹
کد خبر: ۱۰۷۴۸۷
معاون رسانه ملی خبر داد؛

ویژه نامه افطار شبکه اول سیما به معرفی حوزه های علمیه می پردازد

خبرگزاری رسا ـ معاون سیمای رییس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران از معرفی حوزه‌های علمیه سراسر کشور در ویژه نامه افطار شبکه اول سیما در ماه مبارک رمضان خبر داد.
مدرسه فيضيه قم


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، علی دارابی معاون سیمای رییس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران روز شنبه در دیدار با حضرت آیت الله مکارم شیرازی از مراجع تقلید گزارشی از فعالیت ها، اقدامات و برنامه های این سازمان ارائه کرد.

وی با اشاره به برنامه های سیمای جمهوری اسلامی ایران برای تبیین و تروج معارف دینی ابراز داشت: در صدا و سیما بحثی با عنوان مهارت های زندگی داریم که می توانیم با استفاده از کارشناسان متخصص دینی مباحث معرفتی و آموزه های دینی را برای جامعه تبیین کنیم.

دارابی با اشاره به جامعیت آموزه های دینی و اسلامی تاکید کرد: اگر نحوه ارتباط خانواده‌ها و زن و شوهر بر اساس مبانی دینی و آموزه‌های اسلامی باشد بسیاری از مشکلات آنان برطرف خواهد شد.

معاون سیمای سازمان صدا و سیما اظهار داشت: تلاش و سمت و سوی حرکت ما برای پیاده سازی این مباحث در رسانه ملی است و امیدواریم بتوانیم آموزه های دینی و اسلامی را برای اقشار مختلف مردم تبیین کنیم.

وی با اشاره به برنامه های رسانه ملی برای پوشش اخبار حوزه معارف و دین یادآورشد: در سیمای جمهوری اسلامی تلاش کرده ایم تا با تقسیم کار بین شبکه های مختلف افزون بر پوشش محافل قرآنی، مطالب نهج البلاغه، صحیفه سجادیه و دیگر منابع برای اقشار مختلف مردم پخش شود.

معاون سیمای رییس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: تلاش و دغدغه ما این است تا معارف دینی را برای مردم تبیین کنیم از این رو سخنان مراجع تقلید و علما در مناسبت‌های ملی و مذهبی از صدا و سیما پخش می شود.

دارابی بیان داشت: با پیشنهاد مدیر شبکه اول سیما در ماه مبارک رمضان امسال ویژه نامه افطار شبکه اول سیمای جمهوری اسلامی به معرفی حوزه های علمیه اختصاص خواهد داشت.

وی افزود: بر این اساس در شب های ماه مبارک رمضان در ویژه نامه افطار، هر شب یک حوزه علمیه و خدمات آن برای مردم معرفی خواهد شد. /924/پ202/ع

ارسال نظرات