۰۷ تير ۱۳۹۰ - ۱۶:۲۷
کد خبر: ۱۰۷۶۹۰
جامعه روحانیت مبارز آذربایجان شرقی:

هفتم تیر اوج تقابل حامیان ولایت با منافقان هزار چهره بود

خبرگزاری رسا ـ جامعه روحانیت مبارز استان آذربایجان شرقی اعلام کرد: هفتم تیر اوج تقابل حامیان ولایت و عاشقان حقیقی امام خمینی(ره) با معاندین و منافقین هزار چهره استعماری و استکباری غرب بود.
جامعه روحانيت مبارز


به گزارش خبرگزاری رسا، جامعه روحانیت مبارز آذربایجان شرقی امروز با انتشار بیانیه ای، سی امین سالگرد شهادت مظلومانه دکتر بهشتی و 72 تن از یاران با وفای انقلاب اسلامی و امام راحل را گرامی داشت.

در این بیانیه آمده است: روز هفتم تیر یادآور عروج ملکوتی شهید مظلوم آیت الله بهشتی و 72 مدافع برجسته ارزش های اسلامی و روز جانبازی شماری از دلدادگان ولایت و عاشقان طری شهادت فی سبیل الله است. هفتم تیر اوج تقابل حامیان ولایت و عاشقان حقیقی امام خمینی(ره) با معاندین و منافقین هزار چهره استعماری و استکباری غرب بود.

در بیانیه جامعه روحانیت مبارز آذربایجان شرقی می خوانیم: شهید مظلوم ایت الله بهشتی شخصیت بی بدیل و مجاهد خستگی ناپذیری بود که با الهام از اندیشه های تابناک امام خمینی(ره) منشاء خدمات ارزشمند در راستای دفاع از ارزش های اسلامی و صیانت از آرمان های انقلابی به شمار می رفت، و یکی از برجسته ترین و شایسته ترین نظری پردازان و اسوه های فکری و سیاسی انقلاب اسلامی بود، که با تبیین شاخصه های نفاق و تزویر و التقاط به نبرد و مبارزه با جریان های ضدانقلاب به پا خاست و در برابر نقشه های شوم قدرت های استعماری و استکباری ایستادگی نمود.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: جامعه روحانیت مبارز استان آذربایجان شرقی با گرامی داشت یاد و خاطه شهدای گرانقدر هفتم تیر به ویژه شهید آیت الله بهشتی، عموم آحاد جامعه علی الخصوص نسل جوان و تلاشگر ایران اسلامی را به تبعیت از ولایت فقیه و صیانت و پاسداری از ارزش های اسلام و انقلاب فرا می خواند.

در پایان بیانیه جامعه روحانیت مبارز استان آذربایجان شرقی آمده است: در مقطع کنونی که دستگاه های استعماری و استکباری بیش از پیش دچار احساس حقارت و ذلت شده اند و سیاست های متزلزل و ناکارآمد آمریکا و اسرائیل در اقصی نقاط جهان با نفرت و انزجار مواجه است، امت اسلام باید با اراده پولادین عزم راسخ و همت استوار با الهام از رهنمودهای داهیانه ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله خامنه ای در برابر استکبار جهانی و صهیونیزم بین المللی تا پای جان ایستادگی نمایند که همانا وعده الهی حتمی و قریب الوقوع است./935/د102/ع

ارسال نظرات