۲۰ تير ۱۳۹۰ - ۱۹:۱۱
کد خبر: ۱۰۸۵۳۶
نماینده ولی فقیه در سمنان:

انتظار عملی تداو‌دهنده دین الهی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: اگر انتظار به صورت عملی کنار گذاشته شود دیگر اسلامی باقی نمی‌ماند و هدف همه انبیا که تلاششان مقدمه‌ای برای ظهور منجی بوده محقق نخواهد شد.
حجت الاسلام شاهچراغي نماينده ولي فقيه در استان سمنان


حجت الاسلام سیدمحمد شاهچراغی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به تاکید مکتب تشیع بر مقوله انتظار گفت: حیات تشیع که همان اسلام ناب محمدی است به مساله انتظار برمی‌گردد.

وی ادامه داد: اگر انتظار به صورت عملی کنار گذاشته شود دیگر اسلامی باقی نخواهد ماند و هدف همه انبیا که تلاششان مقدمه‌ای برای ظهور منجی بوده محقق نخواهد شد و این مساله دلیل بر تاکید مکتب تشیع بر مساله انتظار است.

امام جمعه سمنان در ادامه اظهار داشت: وظیفه کنونی ما آماده کردن شرایط ظهور است و در این راستا باید بکوشیم تا موانع را از سر راه ظهور برداریم.
 
وی آمادگی قلبی و ایمانی برای ظهور را از دیگر وظایف هر منتظر دانست و افزود: بر اساس فرموده حضرت حجت(عج) باید برای تعجیل در فرج ایشان دعا و در مسائل روز به نواب عام ایشان مراجعه کنیم.
 
امام جمعه سمنان انتظار عملی را پیروی ولی فقیه عنوان کرد و اظهار داشت: عمل به آموزه‌های دینی و دستورات ائمه اطهار مرحله دیگری از انتظار عملی است.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با رد شبهه ارائه دین جدید از سوی امام زمان ابراز داشت: ایشان دین پیغمبر(ص) را عمل می‌کند لکن از آنجا که پیش از ظهور خرافات بسیاری وارد دین می‌شود و مردم حقیقت دین را نمی‌بینند، هنگامی که امام زمان(عج) ظهور می‌کند خرافات را کنار می‌گذارد و مردم گمان می‌کنند امام دین جدیدی آورده در حالی که امام زمان(عج) احیا کننده عدالت، علم و تقوا در دین پیامبر اسلام خواهد بود./929/ت303/ع

ارسال نظرات