۲۲ تير ۱۳۹۰ - ۱۵:۳۹
کد خبر: ۱۰۸۷۱۵
از ابتدای ماه رمضان؛

طرح تذکر لسانی در دو شهر خوزستان آغاز می‌شود

خبرگزاری رسا ـ طرح تذکر لسانی به صورت آزمایشی در استان خوزستان در دو شهر بهبهان و دزفول از ابتدای ماه رمضان آغاز می شود.
امر به معروف و نهي از منکر
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حسن فضیلت پناه دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان دزفول شب گذشته در جلسه شورای اداری شهرستان دزفول با ارائه گزارشی از فعالیت‌های این ستاد اظهار داشت: طرح تذکر لسانی در خوزستان به صورت آزمایشی در شهرهای دزفول و بهبهان به صورت همزمان از ابتدای ماه مبارک رمضان اجرا می شود.

فضیلت پناه گفت: مدیریت این طرح برعهده حجت الاسلام قاضی دزفولی، امام جمعه دزفول و معاون فرماندار دزفول خواهد بود که در ابتدا این طرح در ادارات، سازمان‌ها و مراکز اموزشی به اجرا در خواهد آمد؛ در اولین قدم گروه‌هایی در ادارات و سازمانها تشکیل شده که با آموزش‌ها و کلاس‌های توجیهی لازم طرح تذکر لسانی را اجرا خواهند کرد.

در ادامه جلسه شورای اداری شهرستان دزفول، نمایندگانی از جامعه اسلامی نابینایان دزفول که در جلسه حضور داشتند با ذکر توضیحاتی از چگونگی تشکیل این انجمن با تعداد ۱۳۵ عضو و همچنین برشمردن برخی فعالیت‌های این انجمن در بخش‌های فرهنگی، هنری و علمی، توجه بیش از پیش به قشر روشندلان جامعه را خواستار شدند.

سپس نمایندگان انجمن بیماران دیابتی با اشاره به حدود 13 هزار نفر بیمار دیابتی دارای پرونده پزشکی در دزفول اظهار داشت: مسأله قند خون و دیابت بسیار مهم است چرا که فرزندان این بیماران بیشترین امکان را برای ابتلا به این بیماری دارند از این رو برای پیشگیری، درمان و حتی ریشه‌کنی این بیماری باید از همه ظرفیت‌ها بهره‌گیری کرد.

گفتنی است، در پایان جلسه مهدی خواجه دزفولی به عنوان سرپرست جدید رادیو دزفول معرفی شد و از زحمات یک دهه سید عنایت الله کاظمینی مدیر سابق رادیو شهری دزفول که در زمان تصدی وی چندین بار رادیو شهری دزفول به عنوان رادیوی شهری نمونه کشور انتخاب شد تقدیر به عمل آمد./9455/پ203/س

ارسال نظرات