۲۲ تير ۱۳۹۰ - ۱۶:۳۴
کد خبر: ۱۰۸۷۲۲
با قالبی جدید؛

پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه مجازی المصطفی به روز شد

خبرگزاری رسا ـ پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه مجازی المصطفی با قالبی جدید و در سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی رونمایی شد.
دانشگاه مجازي المصطفي


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه مجازی المصطفی وابسته به جامعةالمصطفی العالمیه با قالبی جدید و در سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی به تازگی رونمایی شده است.

بخش‌های متنوعی مانند معرفی دانشگاه، رشته‌های تحصیلی، دوره‌های کوتاه مدت، دوره‌های آزاد، گروه‌های علمی، کتابخانه، اخبار، کاربر مهمان و سایت‌های تابعه از بخش‌های این پایگاه اطلاع‌رسانی است.

در بخش رشته‌های تحصیلی این پایگاه اطلاع‌رسانی، زبان فارسی و معارف اسلامی، اخلاق اسلامی، فقه اسلامی، علوم قرآن و حدیث، تفسیر و علوم قرآن و فقه و معارف اسلامی به چشم می‌خورد که درباره هر یک توضیحاتی ارائه شده است.

همچنین بخش دوره‌های آزاد شامل عنوان‌های قرآن و حدیث، کلام و عقاید، فقه و معارف اسلامی، اخلاق، تاریخ و زبان و ادبیات فارسی است.

در بخش گروه‌های علمی نیز گروه علمی مطالعات قرآن، مطالعات اسلامی، اخلاق اسلامی، فقه و معارف اسلامی و زبان و ادبیات فارسی به صورت جداگانه مشخص شده‌اند.

این پایگاه اطلاع‌رسانی در بخش کتابخانه خود شامل کتابخانه دیجیتال، بانک مقاله، بانک پایان‌نامه، نرم‌افزار، فیلم، نشریه قرآن و علم و نشریه قرآن و مستشرقان هست که بخش کتابخانه آن با موضوع‌های اخلاق، اقتصاد، حدیث، روان‌شناسی، ‌علوم ریاضی، کلام و رشته‌های متنوع دیگر قابل مشاهده است.

گفتنی است، قالب جدید پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه مجازی المصطفی به نشانی www.almustafaou.ir به تازگی رونمایی شده است. /920/پ202/ع

ارسال نظرات