۱۷ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۰:۰۳
کد خبر: ۱۱۲۲۹۸
تا پایان شهریور؛

مهلت نام‌نویسی دانشگاه مجازی المصطفی تمدید شد

خبرگزاری رسا ـ مهلت نام‌نویسی دانشگاه مجازی المصطفی برای ایرانیان مقیم خارج از کشور و غیرایرانیان تمدید شد.
دانشگاه مجازي المصطفي


حجت‌الاسلام علی اصغر عطاران طوسی، رییس دانشگاه مجازی المصطفی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به استقبال داوطلبان برای تحصیل در دوره‌های مجازی المصطفی از تمدید مهلت نام‌نویسی این دانشگاه مجازی وابسته به جامعةالمصطفی العالمیه تا پایان شهریورماه خبر داد.

وی افزود: زمان شروع نام‌نویسی برای رشته‌های فقه اسلامی، علوم قرآن و حدیث، اخلاق اسلامی و دوره‌های آزاد آموزش زبان فارسی از ابتدای تیرماه تا 15 شهریورماه اعلام شده بود که تا پایان شهریورماه تمدید و کلاس‌ها از سوم مهر آغاز خواهد شد.

رییس دانشگاه مجازی المصطفی با اشاره به تکمیل ظرفیت هموطنان ایرانی برای شرکت در دوره‌های مجازی المصطفی، تمدید نام‌نویسی در این دانشگاه را تنها ویژه غیرایرانیان و ایرانیان مقیم خارج از کشور عنوان کرد و افزود: داوطلبان برای نام‌نویسی می‌توانند به پایگاه اینترنتی
www.i-aou.com مراجعه کنند.

وی با بیان این‌که نام‌نویسی ترم بهمن‌ماه سال تحصیلی 90 نیز از اوایل مهرماه آغاز و به زودی نام‌نویسی آن اطلاع‌رسانی خواهد شد، ابراز داشت: چندین رشته در سطح ارشد به زبان‌های فارسی، عربی، اردو و انگلیسی برای ترم بهمن‌ماه پیش‌بینی شده است.

رییس دانشگاه مجازی المصطفی خاطرنشان کرد: رشته‌های تحصیلی ارشد تفسیر علوم قرآن به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی، رشته ارشد اخلاق اسلامی به زبان انگلیسی و رشته ارشد فقه و معارف اسلامی به زبان عربی در بهمن‌ماه ارایه می‌شود.

وی همچنین با بیان این‌که تاکنون دو هزار نفر از 52 ملیت برای شرکت در دوره‌های مهرماه این دانشگاه بین‌المللی نام‌نویسی کرده‌اند، اظهار داشت: محدودیتی در پذیرش دانشجو برای تحصیل در دانشگاه مجازی المصطفی وجود ندارد.

حجت‌الاسلام عطاران طوسی یادآور شد: فرادی که در رشته‌های دانشگاه مجازی المصطفی نام‌نویسی می‌کنند، پس از گذراندن یک ترم دانش‌پذیری و مصاحبه علمی، در صورت شرکت در آزمون پایان ترم و کسب نمره مورد نیاز، به عنوان دانشجوی رسمی در این دانشگاه ادامه تحصیل خواهند داد.
 
گفتنی است، دانشگاه مجازی المصطفی از مراکز علمی زیر نظر جامعه المصطفی العالمیه است. مأموریت اصلی این مرکز بسط معارف ناب وحیانی و ترویج برداشت صحیح از دین مبین اسلام و دیدگاه‌های مترقّی آن برای غیر مسلمین و تعمیق سطح دین شناسی مسلمانان از رهگذر طراحی و اجرای دوره‌های آموزشی متناسب با نیاز مخاطبان به شیوه غیرحضوری و با بهره‌گیری از ابزارهای نوین و روزآمد بشری از قبیل شبکه اینترنت،  رسانه‌های دیداری شنیداری و ... است. /920/ت302/ع

ارسال نظرات