۲۴ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۲:۳۳
کد خبر: ۱۱۲۷۵۸

معرفی 2 امام جمعه جدید در خوزستان

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام شکرالله سلیمانی، امام جمعه بهبهان در حکمی از سوی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور به عنوان امام جمعه جدید شوشتر منصوب خواهد شد.
شوراي سياست گذاري ائمه جمعه
حجت الاسلام محمود محمدزاده، رییس دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، اذعان داشت: حجت‌الاسلام شکر‌الله سلیمانی امام جمعه بهبهان با درخواست شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خوزستان و به پیشنهاد آیت‌الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در استان برای پذیرش سمت امام جمعه شوشتر این مهم را پذیرفت که در هفته های آینده طی مراسمی ویژه معرفی خواهند شد.

رییس دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه خوزستان، با اشاره به توانمندی های حجت‌الاسلام سلیمانی در امور علمی و دینی ابراز داشت: حجت الاسلام سلیمانی با تسلط بر امور دینی و فقهی و تدریس در حوزه‌های علمیه خوزستان و دانشگاه‌های استان مناسب ترین فرد برای این امر مهم و تأثیرگذار هستند.

حجت الاسلام محمدزاده، در ادامه سخنان خود با بیان این که امام جمعه جدید شوشتر در هفته‌های آینده در مراسمی ویژه با حضور مسؤولان استانی معرفی خواهد شد، اظهار داشت: این مراسم با حضور آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان برگزار و از سوی ایشان حجت الاسلام سلیمانی، امام جمعه کنونی بهبهان به عنوان امام جمعه جدید شوشتر منصوب خواهد شد.

وی، اضافه کرد: مراسم معارفه امام جمعه جدید شوشتر طی برنامه ای ویژه و با حضور مسؤولان استانی در روز یکم مهرماه سال جاری در شوشتر برگزار می شود، که امام جمعه جدید در شورای اداری شوشتر معارفه می شود؛ و پس از معارفه نخستین نمازجمعه شوشتر را اقامه خواهد کرد.

گفتنی است، حجت الاسلام سید جلیل قدمی محقق پیش از این در سمت امام جمعه شوشتر فعالیت می کردند که بنا به نظر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور، وی در استان سمنان و درشهرستان دیباج به عنوان امام جمعه جدید این شهر منصوب شدند.

قابل ذکر است، پس از مهاجرت امام جمعه بهبهان به شهرستان شوشتر، حجت الاسلام عبدالرضا بوعلی، امام جمعه امیدیه به عنوان امام جمعه جدید بهبهان منصوب خواهد شد./9461/پ202/س

ارسال نظرات