۳۱ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۴:۰۲
کد خبر: ۱۱۳۲۳۹
در نخسین روز هفته دفاع مقدس؛

پیکر دو شهید دفاع مقدس در ساری تشییع شد

خبرگزاری رسا ـ در نخستین روز از هفته دفاع مقدس پیکر دو شهید هشت سال جنگ تحمیلی در پارک موزه دفاع مقدس مازندران تشییع شد.
تشييع پيکر شهيد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، در نخستین روز از هفته دفاع مقدس پیکر دو شهید هشت سال جنگ تحمیلی در پارک موزه دفاع مقدس مازندران تشییع شد.

سیدمهدی کیاالحسینی، مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در این مراسم با اشاره به این که این دو شهید از شهدایی هستند که در تفحص اخیر شناسایی شدند، گفت: این شهدا در ابتدا به دلیل مشخص نبودن اسند هویتشان به عنوان شهدای گمنام معرفی شده بودند، اما با شناسایی اسناد هویتی اسامی آنها مشخص شد.

وی افزود: پیکر شهیدان محمد حسین کریمی نسب اعزامی لشکر 88 زاهدان و احمد قدردان توماج اعزامی از گرگان بعد از تشییع در پارک موزه دفاع مقدس مازندران به زادگاهشان در شهرستان فریدونکنار و گنبد کاووس انتقال داده می‌شود.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با اشاره به این که شهید کریمی نسب متولد سال 42 است، ادامه داد: شهید احمد قدردان توماج نیز متولد ال 42 است و در سال 66 از گرگان به منطقه عملیاتی اعزام شده است.

به گزارش رسا، پیکر پاک این دو شهید که در منطقه عملیاتی سومار شناسایی شد، شب گذشته از تهران به مازندران منتقل شد و در روز شنبه مصادف با شهادت امام جعفر صادق(ع) در شهرهای فریدونکنار و گنبد تشییع می‌شود./950/پ203/س
ارسال نظرات