۲۱ مهر ۱۳۹۰ - ۰۹:۱۰
کد خبر: ۱۱۴۶۶۵

جنبش امت لبنان دخالت جویی های غرب در امور داخلی مصر را محکوم کرد

خبرگزاری رسا ـ جنبش امت لبنان ضمن محکوم کردن دخالت جویی های غربی در امور داخلی مصر بر معنادار بودن همزمانی حوادث منطقه اسپیرو در قاهره با حمله سران بین المللی علیه این کشور تاکید کرد.
درگيري هاي مصر
به گزارش خبرگزاری رسا، جنبش امت لبنان، روز گذشته در نشست دوره ای خود به ریاست شیخ عبدالناصر جبری، دبیرکل این جنبش، حوادث اخیر مصر که به حوادث منطقه اسپیرو معروف شد را دارای پیامدهای بسیار مهم و دربردارنده حقایق بسیاری دانست به ویژه با توجه به همزمانی این حوادث با حمله مستقیم بین المللی از سوی برخی از بالاترین مسؤولان غربی علیه مصر برای ایجاد شکاف میان ملت مصر.

مسؤولان این جنبش دخالت جویی های غربی در امور داخلی مصر را محکوم کردند و با تاکید بر خطرناک بودن این دخالت جویی ها بر ضرورت برگزاری هرچه زودتر انتخابات و فراهم کردن زمینه های لازم برای به سرانجام رساندن هرچه زودتر عملیات انتقال صلح آمیز حکومت دور از فشارهای خارجی تاکید کردند.

گفتنی است که یکشنبه شب گذشته، منطقه ماسپیرو در مقابل ساختمان رادیو و تلویزیون مصر در قاهره کانون درگیری میان مسیحیان قبطی و نیروهای پلیس بود. این درگیری با تظاهرات قبطی ها در مقابل این مکان آغاز شد و با ساعات اولیه صبح به دیگر مناطق پایتخت کشیده شد./981/ب903/گ
ارسال نظرات