۲۱ مهر ۱۳۹۰ - ۱۷:۰۵
کد خبر: ۱۱۴۷۰۹
آیت الله طبرسی:

استقبال مردم کرمانشاه از رهبر معظم انقلاب، اوج تجلی ولایت مداری مردم بود

خبرگزاری رسا ـ آیت الله طبرسی به استقبال گسترده مردم کرمانشاه از رهبرمعظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: این حضور اوج تجلی ولایت مداری مردم در برابر ولی فقیه بود.
آيت الله طبرسي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه درمازندران امروز در همایش تجلیل از خانواده های شهدای امدادگر و کارکنان ایثارگر جمعیت هلال احمر استان با اشاره به فساد اقتصادی اخیر در سیستم بانکی کشور، خواستار برخورد جدی دستگاه قضایی با عوامل این فساد بزرگ شد.

وی با تأکید براین که برخورد قاطع و قانونی دستگاه قضایی با عوامل این فساد بزرگ درس عبرتی برای دیگران خواهد بود، افزود: خیانت به بیت المال مسلمین یک گناه نابخشودنی است و هیچ گونه تسامح وگذشتی دراین خصوص پذیرفتنی نیست.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که در جامعه اسلامی ما نباید شاهد این گونه فسادها باشیم، تصریح کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با خون پاک هزاران شهید پایه گذاری شده است و نباید با این گونه اقدامات زمینه سوء استفاده دشمنان را درکشور فراهم کرد.

آیت الله طبرسی با بیان این که عوامل مرتبط با این فساد بزرگ باید در برابرخون های پاک شهدا پاسخگو باشند، ادامه داد: خون پاک شهدا گریبان گیر خائنین به نظام اسلامی خواهد شد.

امام جمعه ساری با تأکید براین که جوانان این مرزبوم به جبهه ها نرفتند تا عده ای مفسد به بیت المال مسلمین خیانت کنند، گفت: امروز سران قوا به ویژه قوه قضائیه مسؤول است تا به طور جدی و بدون هیچ گونه اغماضی عوامل این فساد بزرگ را به جزای اعمالشان برساند.

نماینده ولی فقیه در مازندران، عزت و آبروی ایران اسلامی مدیون رشادت های شهدا و رزمندگان در دوران دفاع مقدس دانست و گفت: اگر حضور رزمندگان در دفاع از کشور نبود، معلوم نبود چه سرنوشتی امروز در انتظار مردم و انقلاب بود.

وی با بیان این که عزتمندی ما و استقلال امروز ما در گرو جان برکفی رزمندگان و شهدایی است که از خود گذشتند تا ما بمانیم، گفت: ثمره دفاع، شهادت است و در هر دفاع از مملکت باید شهادت باشد تا دفاع معنا یابد و عزتمند و آرامش بخش شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به ولایتمداری رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: نیروهای مخلص و ولایت‌مدار ما در زمان جنگ توانستند با دفاع از خاک کشور سرنوشت انقلاب را رقم و پایه‌های نظام را مستحکم کنند.

آیت الله طبرسی در بخش دیگری از سخنان خود به استقبال گسترده مردم استان کرمانشاه از رهبرمعظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: این حضور اوج تجلی ولایت مداری مردم در برابر ولی فقیه بود.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان این که استقبال بی نظیر مردم کرمانشاه از مقام معظم رهبری را پاسخ محکمی به دشمنان نظام اسلامی دانست و ادامه داد: مردم ولایت مدار این استان نشان دادند همواره مدافع و پشتیبان رهبری جامعه اسلامی هستند.

امام جمعه ساری در بخش پایانی سخنان خود به بیداری اسلامی درخاورمیانه اشاره کرد و آن را ثمره خون شهدا دانست وافزود: خیزش های مردمی امروز درمنطقه متأثر از نقش انقلاب شکوهمند اسلامی ایران است./950/پ202/ص
ارسال نظرات