۲۳ مهر ۱۳۹۰ - ۲۳:۰۶
کد خبر: ۱۱۴۹۴۴
معاون دبیرکل حزب الله لبنان:

هدف آمریکا از اتهام زنی علیه ایران تخریب وجهه این کشور در جهان عرب و اسلام است

خبرگزاری رسا ـ معاون دبیرکل حزب الله لبنان هدف از اتهام زنی بی اساس آمریکا علیه ایران را تخریب وجهه کشورمان و سرپوش گذاشتن بر شکست های خود در منطقه دانست.
شيخ نعيم قاسم، معاون دبيرکل حزب الله
به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام و المسلمین شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب الله لبنان، امروز در نشستی در سفارت جمهوری اسلامی ایران در بیروت با اشاره به ادعای پوچ وبی اساس اخیر آمریکا پیرامون دست داشتن ایران در سوء قصد به جان سفیر عربستان در واشنگتن، هدف از این اتهام زنی را تخریب وجهه ایران در جهان عربی و اسلامی دانست.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان این اتهام های آمریکایی را شبیه فیلم های پلیسی دانست و افزود: آمریکا از آن رو این اتهام ها را مطرح می کند که جمهوری اسلامی ایران به عقده ای واقعی برای آمریکا و مانعی جدی در برابر طرح ها و نقشه هایش برای منطقه تبدیل شده است.

وی با اشاره به اینکه آمریکا پس از شکست طرح های خود و مشکلاتی که در نتیجه اشغال مناطق مختلف و دخالت جویی هایش در خاورمیان با آن روبرو شد، دریافته است که ایران محور اصلی منطقه است، افزود: از همین رو، این بار آمریکا مستقیما ایران را نشانه رفت تا از این راه آتش فتنه را میان مسلمانان برافروزد و همزمان بر شکست و ناکامی خود در تمامی طرح هایش در منطقه نیز سرپوش بگذارد.

شیخ نعیم قاسم با تاکید بر اینکه ترس و واهمه نیروهای استکبار جهانی از اجرای طرح های خود برآمده از بی اطلاعی آنها از میزان آمادگی و عزم راسخ ما برای پایداری در میدان مبارزه است، افزود: همه می دانیم که ایران در مدت سی و دو سال گذشته با تحریم ها و فشارهای گوناگون بین المللی و دسیسه های داخلی روبرو بوده است و با این حال همواره از آنها سربلند و قدرتمندتر بیرون آمده است.

وی با ابراز اینکه ایران امروز قدرتمندتر و موفق تر از هنگامی است که در آغاز راه بود و با اشاره به گسترش بیداری اسلامی، ما باید بدانیم که هر چه پیش تر رویم دسیسه ها علیه ما افزایش خواهد یافت و با دستیابی به پیروزی های بیشتر با چالش های بیشتری روبرو خواهیم شد که به امید خداوند آنها را نیز پشت سر خواهیم گذاشت.

گفتنی است که دولت آمریکا، دو شب پیش با داستان سازی های بی اساس، جمهوری اسلامی ایران را به دست داشتن در طرح ترور سفیر عربستان در واشنگتن متهم کرد؛ اتهامی که از سوی مقامات کشورمان به شدت رد شده است./981/ب902/گ
ارسال نظرات