۰۱ آبان ۱۳۹۰ - ۰۰:۱۲
کد خبر: ۱۱۵۳۶۶
صادق محصولی:

تشکیل جبهه پایداری انقلاب اسلامی با هدف گفتمان سازی صورت گرفته است

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی، گفت: تشکیل جبهه پایداری انقلاب اسلامی با هدف گفتمان سازی و به صورت یک جریان گفتمانی است و در حقیقت تشکیل این جبهه الزاما برای مجلس نبوده و نیست.
صادق محصولي نخستين همايش جبهه پايداري انقلاب اسلامي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، صادق محصولی عضو جبهه پایداری انقلاب اسلامی، شنبه شب در همایش این جبهه در قم که در مجتمع امام خمینی(ره) قم برگزار شد، در پاسخ به سؤالی به تشریح اهداف تشکیل این جبهه پرداخت.

صادق محصولی گفت: تشکیل جبهه پایداری انقلاب اسلامی با هدف گفتمان سازی و به صورت یک جریان گفتمانی است و در حقیقت تشکیل این جبهه الزاما برای مجلس نبوده و نیست.

وی تاکید کرد: تصادفا شرایط طوری شده است که ما اکنون انتخابات مجلس شورای اسلامی را در پیش داریم و چون مجلس از مراکز حساس و سرنوشت ساز کشور است طبیعی است که دوستداران انقلاب و جبهه پایداری نسبت به این موضوع حساسند و می خواهند تکلیف خود را انجام دهند.

این عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی در خصوص مذاکره و همکاری این جبهه با 7+8 گفت: مذاکره صورت گرفته و زمینه صحبت و ادامه مذاکرات نیز هست و این گونه نیست که علی رغم اختلاف سلیقه در مقابل هم باشیم.

وی همچنین در خصوص معرفی کاندیداها در شهرهای مختلف برای انتخابات مجلس شورای اسلامی از سوی جبهه پایداری بیان داشت: ما دقت داریم تا نظر مقام معظم رهبری چیست، از این رو بر اساس فرمایشاتی که رهبری در خصوص مجلس و کاندایداها و مشخصاتی که اعلام می کنند عمل خواهیم کرد.

اختلاس جرمی بزرگ و سازمان یافته بود

محصولی همچنین در خصوص موضع جبهه پایداری درباره اختلاس بزرگ اخیر در کشور یادآور شد: متاسفانه در این خصوص برخی صحبت و اظهارنظرهای غیر واقعی در سایت ها و خبرگزاری ها منتشر شده بود مبنی بر اینکه این جبهه اظهارنظر نکرده و سکوت کرده، این در حالی است که ما مفصل صحبت کردیم و اسناد آن نیز موجود است.

وزیر سابق دولت های نهم و دهم تاکید کرد: این اختلاس کار بسیار زشت و جرم بزرگی بوده و نمی شود به سادگی از کنار آن گذشت، اختلاس اخیر جرمی سازمان یافته و جمعی بوده و کار یک نفر نبوده است.

محصولی با تاکید براینکه سیستم بانکی باید اصلاح شود، ابراز داشت: ما در ساختاری که برای تحول اقتصادی داشتیم یک مساله اصلاح ساختار بانکی بود که امیدواریم دولت محترم در این خصوص اقدام کند.

عضو جبهه پایداری انقلاب اسلامی با بیان اینکه هر سه قوه باید با همکاری و توأمان به اختلاس اخیر رسیدگی کنند، اظهار داشت: در این خصوص باید گفت: بخش نظارت رسیدگی لازم را نداشته است، از این رو در سیستم و سازمان های نظارتی نیز باید تجدید نظر صورت گیرد و با متخلفان در هر رده ای که هستند برخورد جدی صورت گیرد.

محصولی با اشاره به فرمایشات رهبری گفت: نکته مهم این است که نباید به گونه ای با این پرونده برخورد کنند که اعتماد مردم به نظام کاهش یابد، به طور یقین نظام برخورد لازم را نیز در این رابطه به عمل خواهد آورد. /924/پ202/ج
ارسال نظرات