۰۸ آبان ۱۳۹۰ - ۱۶:۴۴
کد خبر: ۱۱۵۸۰۹
ویژه طلاب آبادان و خرمشهر؛

دوره تربیت مربی مهدویت برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر بنیاد مهدی موعود(عج) آبادان و خرمشهر از برگزاری دوره تربیت مربی مهدویت ویژه طلاب این دو شهرستان خبرداد.
برخورد ائمه عليهم السلام با مدعيان مهدويت
مسعود دریس، مدیر بنیاد مهدی موعود(عج) آبادان و خرمشهر، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز با بیان این مطلب که تربیت مربی در زمینه مهدویت در استان خوزستان، یکی از اولویت‌های مهم بنیاد مهدی موعود(عج) است، اظهار داشت: با اجرای طرح تربیت مربی مهدویت در بین طلاب به دنبال تربیت مربیان توانمند در این عرصه هستیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: طلابی که سطح دو حوزه را به پایان رسانده باشند می‌توانند در این دوره‌ها شرکت کنند و پس از گذارندن واحدهای مربوط و امتحان کتبی و شفاهی، مدرک خود دریافت کنند.

مدیر بنیاد مهدی موعود(عچ) آبادان و خرمشهر تصریح کرد: با تحلیل درصد موفقیت این دوره‌ها، برگزاری دوره‌های هدفمند تربیت مربی مهدوی با بالاترین خروجی ممکن در دستور کار بنیاد قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به اهمیت ارتقای سطح معرفتی جامعه نسبت به معارف مهدویت، خاطرنشان کرد: باید معرفت عمومی نسبت به معارف مهدوی را با حضور طلاب فرهیخته ای که در این زمینه توانمندی‌های لازم را کسب کرده اند، ارتقا داد چرا که طلاب با تسلطی که بر دین دارند با مجموعه ای از آموزش‌ها و مهارت‌های جانبی می‌توانند فعالیت‌های خوبی در این عرصه داشته باشند.

دریس در پایان اظهار داشت: هم اکنون در استان خوزستان با کمبود نیروی حوزوی مواجه هستیم که امیدواریم با ایجاد بسترهای لازم و جذب روحانیون جوان، بتوانیم به توسعه و ترویج فرهنگ مهدوی بپردازیم./9464/پ202/س
ارسال نظرات