۱۴ آبان ۱۳۹۰ - ۱۷:۵۰
کد خبر: ۱۱۶۲۵۴
استاندار خوزستان:

شهدای ترور همیشه در قلب مردم ماندگار می مانند

خبرگزاری رسا ـ استاندار خوزستان، این استان را همواره زخم خورده ترور دانست و اظهار داشت: شهدای مبارزه با ترور قهرمانانی هستند که برای ایجاد امنیت در جامعه و در راه اعتقاد خود شهید می‌شوند، که باید یاد و خاطره آنها را گرامی داشت.
سيد جعفر حجازي استاندار خوزستان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، سید جعفر حجازی، استاندار خوزستان، در دیدار با خانواده شهید علی بریهی، اظهار داشت: شهدا همیشه زنده و ماندگار هستند و نام و منش آنها همیشه در قلب مردم ماندگار می ماند.

این مقام مسؤول، با بیان این که خوزستان همیشه زخم خورده ترور بوده، گفت: گروه پژاک از مخوف‌ترین گروه‌های ضد ایرانی و تروریستی بوده که به مرز نابودی رسیده است.

حجازی، در پایان سخنان خود، شهدای مبارزه با ترور را قهرمان خواند و تأکید کرد: شهدای مبارزه با ترور قهرمانانی هستند که برای ایجاد امنیت در جامعه و در راه اعتقاد خود شهید می‌شوند، که باید یاد و خاطره آنها را گرامی داشت.

گفتنی است شهید عبدالزهرا بریهی، در تاریخ 13 شهریورماه 90 در درگیری با اشرار پژاک در منطقه کردستان، به شهادت رسیده و در 18 شهریورماه 90 پس از 5 روز ماندن میان نیروهای ایران و اشرار پژاک در گلزار شهدای روستای میثم تمار شوش به خاک سپرده شد./9465/پ203/ص
ارسال نظرات