۱۶ آبان ۱۳۹۰ - ۱۱:۴۰
کد خبر: ۱۱۶۳۴۸
آیت الله حیدری:

تشکیل قطب قدرتمند اسلامی تنها راه نجات ملت‌های عدالت‌خواه است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت اهواز، بیداری اسلامی و اتفاقات اخیر در جهان را زمینه ساز ظهور منجی عالم بشریت عنوان کرد و گفت: امام زمان(عج) زمانی ظهور خواهد کرد که مردم آمادگی درک ایشان را داشته باشند.
نماز عيد سعيد قربان در خوزستان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله محسن حیدری، امام جمعه موقت اهواز، امروز در خطبه های نماز عید سعید قربان ضمن تبریک این عید فرخنده و آغاز دهه ولایت به اعمال حجاج در روز عید سعید قربان اشاره کرد و اظهار داشت: رمی جمره، کشتن قربانی و تقصیر از وظایف و اعمال حجاج در دهم ذی الحجه روز عید سعید قربان به حساب می آید.

عضو مجلس خبرگان رهبری هرکدام از اعمال حج را مظهری از دین مبین اسلام دانست و افزود: رمی جمره نماد استکبار ستیزی و مبارزه با شیطان از نوع جن و انس است.

آیت الله حیدری قربانی کردن در حج را سنبل فدا کردن تمام دارایی انسان در مقابل معبود خود دانست و تصریح کرد: به تأسی از آمادگی حضرت ابراهیم جهت قربانی کردن اسماعیل مسلمانان باید همواره آمادگی فداکردن تمام دارایی خود را در مقابل خداوند خود داشته باشند.

حضور در مراسمات دهه ولایت تعظیم شعائر الهی است

امام جمعه موقت اهواز حضور در مراسمات دهه ولایت را تعظیم شعائر الهی دانست و تأکید کرد: بحمدالله در روز عرفه شاهد حضور گسترده مردم در مراسم معنوی دعای عرفه بودیم که این گستردگی حضور از برکات انقلاب اسلامی ایران است؛ چرا که قبل از انقلاب چنین اجازه ای به مردم داده نمی شد.

وی با اشاره به پیام مقام معظم رهبری به کنگره عظیم حج، اذعان داشت: از زمان آغاز بیداری اسلامی در جهان سه تن از بزرگترین دیکتاتورهای جهان به خاک ذلت کشیده شدند که انشاءالله در آینده شاهد سرنگونی تمامی مستکبران و ظالمان در جهان خواهیم بود.

جنبش وال استریت تیر خلاصی به نظام سرمایه داری است

آیت الله حیدری با بیان این که جنبش وال استریت تیر خلاصی به نظام سرمایه داری در جهان است ابراز داشت: مردم اروپا با حضور در خیابان ها و اعتراض به نظام سرمایه داری حاکم در اروپا نشان دادند که دیگر تحمل ریاضت اقتصادی و زورگویی از سوی حاکمان را ندارند.

وی بیداری اسلامی و اتفاقات اخیر در جهان را زمینه ساز ظهور منجی عالم بشریت عنوان کرد و گفت: امام زمان(عج) زمانی ظهور خواهند کرد که مردم آمادگی درک ایشان را داشته باشند و این آمادگی جز با مأیوسی مردم نسبت به حکومت های زمانه محقق نخواهد شد./9464/پ201/ص
ارسال نظرات