۱۹ آبان ۱۳۹۰ - ۱۶:۰۹
کد خبر: ۱۱۶۵۲۵
آیت الله نوری همدانی:

نور ولایت در دل ملت ایران موج می‌زند

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله نوری همدانی،‌ با تجلیل از حضور هوشیارانه ملت ایران در صحنه دفاع از ارزش ها و ولایت فقیه‌ تاکید کرد: با وجود توطئه های دشمنان، نظام اسلامی در اوج صلابت و عزت ایستاده است و نور ولایت در دل مردم موج می‌زند.
آيت الله نوري همداني



به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا،‌ حضرت آیت ‌الله حسین نوری همدانی روز پنج شنبه در دیدار مسؤولان استان اصفهان،‌ از ایثارگری های و رشادت های مردم این شهر در دفاع از انقلاب اسلامی و حماسه آفرینی در هشت سال دفاع مقدس تجلیل کرد.

وی با بیان اینکه مردم اصفهان از لحاظ ذوق و فرهنگ در سطح بسیار بالایی قرار دارند، تاکید کرد: مردم این منطقه با تقدیم بیش از بیست هزار شهید دین خود را به انقلاب اسلامی و آرمان های والای آن ادا کرده اند.

این مرجع تقلید در ادامه با تبریک عید سعید غدیر خم،‌ از این روز به عنوان الگوی تشکیل حکومت اسلامی یاد کرد و اظهار داشت: پیامبر گرامی اسلام در این روز مسیر حرکتی امت اسلام را ترسیم و تعیین کردند.

وی بیان کرد: متاسفانه با وجود تاکیدات فراوان پیامبر گرامی اسلام،‌ از مسیر ترسیم شده توسط آن بزرگوار انحراف بوجود آمد و همین عامل نیز مشکلات بسیاری را دامن گیر امت اسلام کرد.

حضرت آیت الله نوری همدانی نظام مقدس اسلامی به رهبری امام راحل عظیم الشان را برخاسته از همین نوع حرکت توصیف و با بیان اینکه نور ولایت در دل های ملت ایران موج می زند، تاکید کرد: نظام اسلامی ایران هیمنه استکبار و استعمار را درهم شکست و باعث بیداری محرومان و مستضعفان جهان شد.

وی با اشاره به نقشه های متعدد دشمنان برای ضربه زدن به نظام، تاکید کرد: با رهبری ولی فقیه،‌ امام راحل و مقام معظم رهبری و حضور همه جانبه مردم در صحنه،‌ انقلاب اسلامی بحران ها و فراز و نشیب های بسیاری را پشت سر گذاشته و امروز در اوج عزت و صلابت ایستاده است.

این مرجع تقلید با تاکید بر اینکه همه باید در راستای حفظ انقلاب و مقابله با دشمنان تلاش کنند،‌ خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی زمینه ساز ظهور امام عصر است و باید برای حفظ و حراست از آن تمام همت خود را بکار گیریم. /924/پ202/ع

ارسال نظرات