۳۰ آبان ۱۳۹۰ - ۱۶:۵۰
کد خبر: ۱۱۷۲۹۲
عضو خبرگان رهبری:

منشاء بسیاری از معضلات دوری از معارف قرآنی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم استان اردبیل در مجلس خبرگان رهبری منشاء بسیاری از معضلات و مشکلات جوامع را بی توجهی و دوری از معارف قرآنی دانست.
آيت الله سيدحاتمي، نماينده مردم اردبيل در مجلس خبرگان رهبري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، سی و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه کارکنان پایور و وظیفه نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور 300 قاری‌، حافظ و فعال قرآنی نیروی زمینی ارتش به مدت سه روز در رشته های قرائت، حفظ، مفاهیم قرآنی و ابتهال امروز در مجتمع فدک و مسجد قدس اردبیل آغاز شد.

آیت الله سید ابراهیم سید حاتمی، نماینده مردم اردبیل در مجلس خبرگان رهبری، در افتتاحیه این دوره از مسابقات با تاکید بر این‌که قرآن راهنمای بشریت برای سعادتمندی و تعالی است، اظهار داشت: اگر خواهان سعادت و رستگاری در دنیا و آخرت هستیم، راهی جز تمسک به آموزه های قرآن کریم نداریم.

وی با بیان اینکه هدف اصلی از خلقت انسان شناخت و عبادت پروردگار بوده است، گفت: این مسیر از طریق شناخت قرآن میسر می شود، بی توجهی به آیات و آموزه های ارزشمند قرآنی عواقب خطرناکی برای جوامع در پی خواهد داشت.

آیت الله سید حاتمی منشاء بسیاری از معضلات و مشکلات جوامع را بی توجهی و دوری از معارف قرآنی دانست و گفت: هدف امروز دشمنان اسلام جدایی آموزهای قرآنی از نهضت بیداری اسلامی است.

وی با بیان این‌که همواره در طول تاریخ دشمنانی بوده و هستند که می خواهند انسان ها را از شناخت قرآن بازدارند، افزود: جوانان و نوجوانان ما باید به حقیقت قرآن مجید ایمان داشته و از این راه رستگاری خود را تضمین نمایند.

عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه با قرائت آیاتی از سوره بقره اظهار داشت: قرآن حقیقت است و هیچ شکی در هدایتگری آن نیست و افرادی که واقعا متقین هستند از قرآن بهره برده و رستگار می شوند. /935/پ203/س
ارسال نظرات