۲۶ آذر ۱۳۹۰ - ۰۹:۴۷
کد خبر: ۱۱۹۰۳۳
معاون دبیرکل حزب الله لبنان:

هدف از اتهام زنی علیه مقاومت پیشبرد پروژه های آمریکایی صهیونیستی در منطقه است

خبرگزاری رسا ـ معاون دبیرکل حزب الله لبنان اتهام زنی های واهی و بی اساس جریان 14 مارس علیه حزب الله را تلاشی برای پیشبرد پروژه های آمریکایی صهیونیستی در منطقه دانست.
شيخ نعيم قاسم، معاون سيد حسن نصر الله
به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب الله لبنان، روز گذشته با اشاره به تلاش جریان 14 مارس برای پیشبرد پروژه های آمریکایی ـ صهیونیستی در منطقه با اتهام زنی های واهی و بی اساس خود علیه حزب الله، گفت: این گروه هم از راه تضعیف مقاومت در لبنان و هم با همکاری در دسیسه بین المللی علیه سوریه به دنبال پیشبرد اهداف آمریکایی ـ صهیونیستی در منطقه هستند.

شیخ نعیم قاسم، اتهام های جریان 14 مارس پس از اتهام زنی آلن ژوبیه، وزیر امور خارجه فرانسه علیه حزب الله لبنان پیرامون دست داشتن در انفجار اخیر در مسیر نیروهای پاسدار صلح سازمان ملل در جنوب لبنان (یونیفل) را بی پایه و اساس خواند و گفت: این افراد که منتظر هر فرصتی برای ضربه زدن به مقاومت هستند در حالی که باید منتظر نتیجه تحقیقات پیرامون این انفجار برای شناسایی عوامل آن باشیم.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان حمله به نیروهای پاسدار صلح سازمان ملل در جنوب لبنان (یونیفل) در شهر صور را اقدامی جنایتکارانه و به کلی مخالف با منافع لبنان خواند و گفت: هدف از این اقدام برآشتفن اوضاع امنیتی جنوب لبنان و ایجاد پوشش مناسب برای تجاوزگری های پیوسته صهیونیستی علیه مقاومت در این منطقه است.

این شخصیت برجسته حزب الله لبنان با تاکید بر آمادگی و پایداری مقاومت، دستاوردهای امنیتی اخیر نیروهای مقاومت با همکاری نیروهای امنیتی لبنان که منجر به کشف شبکه های جاسوسی صهیونیستی در این کشور شد را ستود.

گفتنی است که حزب الله لبنان نیز دو روز پیش با صدور بیانیه ای، اتهامات یکی از شخصیت های جریان 14 مارس پیرامون دست داشتن این حزب در انفجار اخیر در مسیر نیروهای پاسدار صلح سازمان ملل در جنوب لبنان (یونیفل) را محکوم کرد و این اتهام ها را سیاسی و غیرمسؤولانه توصیف کرد و گفت: این افراد همواره به دنبال ضربه زدن به نیروهای مقاومت بوده اند و این اتهامات بی پرده را بدون در نظر گرفتن پیامدهای آن مطرح می کنند./981/ب902/گ
ارسال نظرات