۲۶ آذر ۱۳۹۰ - ۱۰:۴۹
کد خبر: ۱۱۹۰۴۱
حماسه عاشورایی(4)مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران:

حماسه نهم دی نشانگر غیرت اعتقادی ملت ایران بود

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، حماسه نهم دی را جلوه ای از بصیرت و هوشیاری ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی دانست و گفت: این ملت هیچ گاه اجازه هیچ تعرضی را به اعتقادات دینی و مذهبی خود را نخواهند.
مدير کل تبليغات اسلامي مازندران


حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری با اشاره به در پیش بودن نهم دی، این حماسه را نمایش بصیرت و ولایت مداری ملت ایران دانست و خاطرنشان کرد: این ملت همیشه در صحنه با حضور حماسه ای خود در نهم دی همه توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند.

حجت الاسلام شکریان، با اشاره به این که فتنه‌گران برای رسیدن به منافع خود اعتقادات دینی ملت ایران را هدف گرفتند، خاطرنشان کرد: اما ملت ایران با حضور حماسی خود پاسخ کوبنده و دندان شکنی به قتنه گران دادند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که حضور حماسی ملت ایران در نهم دی آتش فتنه را خاموش کرد، ادامه داد: پس از آن حماسه عظیم ملت ایران فتنه گران جرأت هیچ تحرکی نداشتند.

وی با بیان این که ملت ولایت مدار ایران اسلامی همواره گوش به فرمان مولی و مقتدای خود هستند، خاطرنشان کرد: این ملت هیچ گاه اجازه هیچ تعرضی را به اعتقادات دینی و مذهبی خود را نخواهند و با توهین کنندگان به مقدسات دینی خود به شدت برخورد خواهند کرد.

حجت الاسلام شکریان با بیان این که ملت ایران بصیرت و هوشیاری خود را سی سال است که به همه دنیا نشان دادند، افزود: حماسه نهم دی سال 88 جلوه ای از بصیرت و هوشیاری این ملت همیشه در صحنه بود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، حماسه نهم دی را آیینه تمام‌نمای حضور یکپارچه ملت ولایت مدار ایران اسلامی در دفاع از انقلاب اسلامی و مقابله با هجمه سنگین توطئه‌های دشمنان نظام دینی دانست و خاطرنشان کرد: این ملت همیشه در صحنه با خلق آن حماسه ماندگار بر اصول و آرمان‌های انقلاب تاکید و همانند عرصه‌های گذشته حرکتی آرمانی براساس ارزش‌های دینی و با تکیه بر رهنمود‌های مقام معظم رهبری خلق کردند.

وی با بیان این که تقارن حماسه عظیم نهم دی سال 88 با ماه محرم و عاشورای حسینی، برگ زرین دیگری بر تارک نظام جمهوری اسلامی رقم زد، ادامه داد: ملت ولایت مدار ایران امروز هر چه دارند از عاشورا و کربلا است و همواره در جهت حفظ آرمان های این قیام عظیم تلاش می کنند.

حجت الاسلام شکریان با اشاره به این که نظام جمهوری اسلامی در عمر با برکت خود همواره با توطئه دشمنان مواجه بوده است، خاطرنشان کرد: اما همه توطئه های این نظام دینی با بصیرت و حمایت مردم خنثی شد و امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در اوج اقتدار بین المللی قرار دارد./950/ت302/س

ارسال نظرات