۰۸ دی ۱۳۹۰ - ۱۶:۳۴
کد خبر: ۱۲۰۰۱۰
استاندار آذربایجان غربی:

9 دی نماد بینش سیاسی ملت ایران است

خبرگزاری رسا ـ استاندار آذربایجان غربی با بیان این‌که 9 دی روز آزمایش ملت ایران بود، گفت: در این روز ملت مسلمان ایران با برخورداری از بصیرت دینی و بینش سیاسی برای حمایت از خط اصیل ولایت فقیه به جوش و خروش آمدند.
استاندار آذربايجان غربي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، استاندار آذربایجان غربی، امروز با صدور بیانیه ای به مناسبت سالگرد حماسه 9 دی، اظهار کرد: در آستانه دومین سالگرد روز بصیرت و ولایت،‌ روز بیعت مجدد فرزندان انقلاب اسلامی با رهبر فرزانه، ولی امر مسلمین قرار گرفته ایم و در چنین روزی ملت مسلمان ایران با برخورداری از بصیرت دینی و بینش سیاسی و برای حمایت از خط اصیل ولایت فقیه به جوش و خروش آمدند تا از حیثیت اسلامی و حریم آرمان های انقلاب اسلامی دفاع کنند.

به گفته جلال زاده، در چنین روزی مردم احساس کردند که کلیت نظام اسلامی در خطر است و صحنه دیگری از جنگ احزاب علیه تفکر اصیل اسلام در حال شکل گیری است.

وی در این بیانیه با اشاره به این‌که دشمنان خارجی با تکیه بر عوامل داخلی، ‌عمود خیمه انقلاب اسلامی را هدف گرفته بودند افزوده است: آری بصیرت انقلابی و دینی مردم مسلمان ایران با پیروی از خط سرخ حسینی که از کربلا تا ام القرای اسلام، ایران عزیز، ‌ادامه دارد بار دیگر پاسداری شایسته ای از حریم ولایت فقیه و نظام اسلامی را در عرصه بین المللی به نمایش گذاشتند.

جلال زاده گفت: سه عامل حضور آگاهانه مردم، ایمان انقلابی و اطاعت از رهبری رمز بقای جمهوری اسلامی می باشد و قوت قلب مسلمانان منطقه و همه مشتاقان انقلاب اسلامی را پدید آورد و به حق توانست موج جدیدی از بیداری اسلامی را در دل ملت های مسلمان به وجود آورد.

استاندار آذربایجان غربی در پایان بیانیه خود با قدردانی از حماسه سازان 9 دی، بر آفرینندگان این روز بزرگ درود فرستاده و افزوده است: بار دیگر یا شهیدان خونین کفن انقلاب اسلامی عهد می بندیم که پرچمی را که آنها بر افراشته اند همواره زنده نگهداریم و پاسدار حریم ولایت بوده و هدایت های پیامبر گونه مقام معظم رهبری را نصب العین خود قرار دهیم.‌/936/د102/س
ارسال نظرات