۱۳ دی ۱۳۹۰ - ۱۴:۰۹
کد خبر: ۱۲۰۳۶۱

اعزام بانوان مبلغ اردبیلی به همراه کاروان‌های راهیان نور

خبرگزاری رسا ـ بانوان مبلغ حوزوی بیش از هشت هزار دانش آموز دختر مقطع دبیرستان استان اردبیل را در کاروان‌های راهیان نور جنوب کشور همراهی می‌کنند.
راهيان نور


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت‌الاسلام حسن کاملی فر، نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل امروز در نشست هماهنگی و بررسی اعزام بانوان به همراه کاروان های راهیان نور این استان اظهار داشت: اعزام کاروان‌های راهیان نور به صورت استانی و در قالب 181 اتوبوس و با حضور 8507 دانش آموز دختر خواهد بود.

وی خاطر‌نشان کرد: طبق برنامه ریزی های انجام شده، اعزام‌ دانش آموزان دختر مقطع دوم دبیرستان از 27 دی‌ماه تا چهارم اسفند با حضور بانوان مبلغ در هر یک از کاروان های اعزامی انجام می گیرد.

حجت الاسلام کاملی فر با بیان اینکه دانش آموزان زائر در اردوگاه شهید حبیب اللهی اهواز مستقر خواهند شد، ادامه داد: یک روحانی ثابت برای پاسخگویی به شبهات و سؤالات دینی دانش آموزان در محل اردودگاه مستقر می شود، افزون بر این هر کاروان اعزامی نزدیک به10 اتوبوس با حضور یک مبلغه و یک راوی همراه خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل با تاکید بر تعامل و همکاری امور بانوان تبلیغات اسلامی اردبیل با حوزه های علمیه استان مبنی بر حضور بانوان مبلغ در کاروان های اعزامی، گفت: تحقق این طرح ثمرات معنوی بسیار ارزنده ای در کوتاه مدت و دراز مدت خواهد داشت.

همچنین حجت الاسلام مهدی ستوده مدیر کل تبلیغات اسلامی استان، در سخنانی اظهار داشت: طرح اعزام مبلغات ویژه کاروان راهیان نور خواهران با هدف تبیین اهداف دفاع مقدس و ارتقای بینش دینی و معلومات فرهنگی و اعتقادی زائرین مناطق جنگی جنوب کشور اجرا می‌شود.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: طرح شناسایی و ساماندهی مبلغات حوزوی، دانشگاهی و سنتی به همت این اداره کل آغاز شده است و برای حضور بانوان مبلغ استان در کاروان‌های دانش آموزی راهیان نور همکاری و تعامل گسترده انجام خواهد شد./935/پ202/س

ارسال نظرات