۲۰ دی ۱۳۹۰ - ۱۸:۵۰
کد خبر: ۱۲۰۸۸۳
آیت الله حیدری:

راهکارهای فرهنگی باید شفاف و عملی باشند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت اهواز با تأکید بر این که راهکارهای فرهنگی ارائه شده باید شفاف و عملی باشد، خاطر نشان کرد: گستردگی حوزه فعالیت شورای فرهنگ عمومی مانع از پرداختن به مسائل مختلف جامعه نیست.
آيت الله حيدري امام جمعه موقت اهواز
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت‌الله محسن حیدری امام جمعه موقت اهواز، روز گذشته در چهارمین جلسه شورای فرهنگ عمومی کلانشهر اهواز در فرمانداری این شهرستان، عنوان داشت: رسالت اصلی شورای فرهنگ عمومی بررسی چالش‌های فرهنگی شهرستان و ارائه راهکارهای ارزنده و مطلوب در این زمینه است.

وی با بیان این که محورهای مختلف بحث در زمینه های فرهنگی و اجتماعی در این نشست ها مطرح می شود، اظهار داشت: پیگیری این مسائل از سوی مسؤولان ذیربط بررسی شود‌.

آیت الله حیدری با تأکید بر این که راهکارهای ارائه شده باید شفاف و عملی باشد، خاطر نشان کرد: گستردگی حوزه فعالیت شورای فرهنگ عمومی مانع از پرداختن به مسائل مختلف جامعه نیست و انتظار می‌رود موضوع های مطرح شده در این شورا به نتایج مثبتی منجر شود.

چهار کارگروه فرهنگی در اهواز تشکیل شد

در بخش دیگری از این مراسم، عبدالعزیز فدعمی فرماندار اهواز با اشاره به چهار کارگروه شامل فرهنگی اجتماعی، فرهنگ غرب‌زدگی و تبعات آن،‌ فرهنگ دینی و فرهنگ عشایری در شورای فرهنگ عمومی شهرستان اهواز، اضافه کرد: نتایج جلسه های این کارگروه‌ها در جلسه شورای فرهنگ عمومی بررسی و تصویب می‌شود.

وی ادامه داد: 10 محور مختلف در کارگروه فرهنگی اجتماعی مشخص شده است که به نوبت مورد بررسی کارشناسی قرار می‌گیرد و عفاف و حجاب نخستین محور مورد بررسی این کارگروه است.

در پایان منصور کتانباف شهردار اهواز، آموزش فرهنگ شهروندی را یکی از مهم‌ترین راهکارهای بهبود رفتارهای جمعی و اجتماعی عنوان کرد و گفت: مشارکت مردم در امر شهر موجب ارتقای حسن تعلق و افزایش حصول به موفقیت در دستیابی به اهداف فرهنگی اجتماعی و مدیریتی است./9463/پ202/ص
ارسال نظرات