۲۶ دی ۱۳۹۰ - ۱۹:۴۵
کد خبر: ۱۲۱۲۶۵
استاندار خوزستان:

کاخ‌های دشمنان در معرض طوفان اراده ملت ایران است

خبرگزاری رسا ـ استاندار خوزستان خاطر نشان کرد: ابرقدرت‌های پیشین جهان بدانند که کاخ‌های سست و بی پایه شان در معرض طوفان سهمگین اراده ملت ایران است.
سيد جعفر حجازي، استاندار خوزستان
سید جعفر حجازی استاندار خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز با بیان این که دشمن بهای سنگین این ترور وحشیگری خود را خواهد پرداخت، اظهار داشت: آنهایی که با منطق ترور موجودیت خود را در مجامع بین المللی مطرح کرده و قلاده کرسی نشینان کاخ سفید را بر گردن آویخته اند، از این حقیقت غافلند که در خط سرخ شهادت، دانشمندان مسلمان ایرانی هرگز نمی میرند.

دشمنان دفاع از حیثیت از دست رفته خویش را با ریختن خون جوانان دنبال می کنند

نماینده عالی دولت در خوزستان اضافه کرد: امروز از دشمنان ملت مسلمان ایران جز بر طبل های توخالی جنگ نواختن چیز دیگری باقی نمانده از این رو دفاع از حیثیت از دست رفته خویش را در ریختن خون جوانان ما دنبال می کنند.

حجازی در ادامه سخنانش خطاب به سران استکبار جهانی خاطر نشان کرد: ابرقدرت های پیشین جهان بدانند که کاخ های سست و بی پایه شان در معرض طوفان سهمگین اراده ملت مسلمان ایران است.

وی با بیان این که در مکتب امام خمینی(ره)، شاگردانی رشد یافته اند که مصداق آن حدیث نبوی(ص) خواهند شد که علم را حتی در ثریا هم باشد به دست خواهند آورد، بیان داشت: آن روزی که حضرت موعودآخرالزمان(عج) آن خورشید حقیقت به اذن پروردگارش طلوع کند، دیگر لازم نیست تا جهانیان ظلم و ستم شاگردان قرون وسطایی غرب را تحمل کنند./9463/ت302/ص
ارسال نظرات