۳۰ دی ۱۳۹۰ - ۱۶:۲۹
کد خبر: ۱۲۱۴۹۲
خطیب جمعه اردبیل:

انتخابات صحنه ولایت مداری ملت ایران است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام اکبری جدی با تاکید بر حضور آگاهانه و پرشور ملت در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات صحنه ولایت مداری ملت ایران است.
حجت الاسلام صابر اکبري جدي،
به گزاش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت الاسلام صابر اکبری جدی، امام جمعه موقت اردبیل، روز گذشته در خطبه های نماز جمعه اردبیل با اشاره به اینکه انتخابات آینده مجلس فرصتی برای اثبات افول نظام سرمایه داری غرب است، اظهار داشت: حضور آگاهانه و پرشور ملت در انتخابات نشانه عمق علاقه عمومی نسبت به نظام اسلامی است.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی تجربه برگزاری 30 انتخابات سالم و پرشور را در کارنامه خود دارد، افزود: این در حالیست که نحوه برگزاری انتخابات در کشورهای مدعی دموکراسی و مردم سالاری همواره دارای اشکالات و نفوذ جریانات وابسته به رژیم صهیونیستی بوده است.

حجت الاسلام اکبری با تاکید بر اینکه انتخابات آتی مجلس دارای حساسیت های بالایی است، تصریح کرد: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا برای رسیدن به اهداف پلید خود، به دنبال حضور کمرنگ مردم در انتخابات است، از این رو روند برگزاری انتخابات و میزان مشارکت مردم را به دقت رصد می کنند.

امام جمعه موقت اردبیل با اشاره به تبلیغات سوء گسترده و شدت تحریم های مختلف اقتصادی و علمی علیه نظام اسلامی ادامه داد: بدبینی مردم نسبت به دولت و مسؤولان و تبلیغات منفی علیه انتخابات سالم در نظام اسلامی، همه با هدف مشترک براندازی انقلاب اسلامی دنیال می شود.

وی با تاکید بر اینکه انتخابات صحنه ولایت مداری ملت ایران است، افزود: تردیدی نداشته باشید که غرب به واسطه پیروزی انقلاب اسلامی منافع خود در کل جهان را بر باد رفته می بیند، طبیعی است اگر استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا روزنه ای برای اقدام مستقیم علیه کشورمان پیدا کند، بدون تردید اقدام می کند اما ملت ایران همواره برای مقابله با هر گونه تهدید آمادگی لازم را دارند.

حجت الاسلام اکبری ادامه داد: حضور فرد فرد مردم ایران در انتخابات دارای ارزش و اعتبار خاص است، حق و تکلیف اجتماعی ماست که با شرکت در انتخابات تکلیف دینی خود را ادا کنیم و اجازه یاوه گویی به دشمنان نظام اسلامی را ندهیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح وظیفه نخبگان و تاثیرگذاران جامعه در آستانه انتخابات مجلس پرداخت و اظهار داشت: نخبگان بایستی تا آنجایی که قانون و مقررات اجازه می دهد، مردم را برای انتخاب صالح و شایسته نامزدهای مجلس هدایت کنند.

امام جمعه موقت اردبیل در پایان با اشاره به ایام سوگواری دهه آخر صفر گفت: مردم ولایت مدار اردبیل همواره به شور و عشق حسینی شهرت داشته و دارند، از این رو انتظار می رود ویژه برنامه های عزاداری 28 صفر همچون سال های گذشته با شکوه و عظمت خاصی برگزار شود./935/پ202/ص
ارسال نظرات