۱۳ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۸:۵۵
کد خبر: ۱۲۲۳۰۹
امام جمعه شوش:

انتقال ارزش های انقلاب مهم ترین رسالت فرهنگی مسؤولان است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شوش، انتقال ارزش های والای انقلاب به نسل جوان و نوجوان را مهم ترین اقدام فرهنگی دانست و تأکید کرد: مسؤولان و دست اندرکاران ادرات به ویژه نهادهای فرهنگی باید به زیباترین شکل ممکن ارزش های انقلاب را به نسل های حال و آینده انتقال دهند تا همواره شاهد ایرانی اسلامی همراه با پیشرفت و ترقی باشیم.
حجت الاسلام سيد محمد امام، امام جمعه شوش، عضو شوراي حوزه علميه خوزستان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خوزستان، حجت الاسلام سید محمد امام، امام جمعه شوش، پیش از ظهر امروز در دیدار با مسؤولان ادارات و سازمان های دولتی شهرستان شوش وقایع پیش از پیروزی انقلاب از جمله استقبال بی نظیر مردم از امام خمینی(ره) را فراموش نشدنی عنوان کرد و ابراز داشت: عزت و سربلندی امروز ایران مرهون انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) است.

وی با بیان الگو گیری کشورهای آزادی خواه جهان از انقلاب اسلامی ایران خاطرنشان کرد: در برهه کنونی شاهد تحقق سخن گهربار امام خمینی(ره) مبنی بر«ما انقلابمان را به تمام جهان صادر می کنیم» هستیم.

حجت الاسلام امام در ادامه با اشاره به عوامل جلوگیری از دخالت مستکبران در امور داخلی کشور اشاره کرد و افزود: حفظ روحیه انقلابی توام با هوشیاری و بصیرت مردم و مسؤولان مانع نفوذ نامحرمان و نا اهلان خواهد شد.

امام جمعه شوش انتقال ارزش های والای انقلاب به نسل جوان و نوجوان را مهم ترین اقدام فرهنگی دانست و ابراز داشت: مسؤولان و دست اندرکاران ادرات به ویژه نهادهای فرهنگی باید به زیباترین شکل ممکن ارزش های انقلاب را به نسل های حال و آینده انتقال دهند تا همواره شاهد ایرانی اسلامی همراه با پیشرفت و ترقی باشیم.

حضور همواره مردم در صحنه سبب خنثی سازی توطئه های دشمنان شده است

امام جمعه شوش با بیان این که حضور همواره مردم در صحنه سبب خنثی سازی توطئه های دشمنان شده است گفت: ملت ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی بار دیگر اقتدار و وفاداری خود را به ارزش های انسانی و اسلامی و دستاوردهای این انقلاب را به جهانیان عرضه خواهد کرد.

با اشاره به نزدیک شدن به ایام انتخابات تصریح کرد: انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی آزمون بزرگ برای ملت ایران است و مردم باید با حضور پرشور خود بار دیگر پایبندی خود بهآزمان های نظام جمهوری اسلامی ایران را به جهان نشان دهند.

وی اخلاص در عمل و ارائه خدمت به مردم را مهم ترین ویژگی خدمتگذران نظام اسلامی برشمرد و عنوان کرد: درعرصه کنونی خدمت بی منت به مردم به ویژه اقشار محروم جامعه از دغدغه های اصلی مسؤولان و کارگزاران نظام اسلامی ایران است.

در ادامه این مراسم، عبدالرضا سعیدی نیا، فرماندار شهرستان شوش به ارائه گزارشی از برنامه های دهه فجر در این شهرستان پرداخت.

وی با بیان این که در این دهه بیش از 300 برنامه متنوع فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، عمرانی، ورزشی در شهرستان شوش برگزار خواهد شد، افزود: بیش از 30 پروژه عمرانی نیز در زمینه های مختلف با اعتباری افزون بر50 میلیارد ریال و با اشتغال زایی بیش از 300 نفر در این شهرستان به بهره برداری خواهد رسید./9464/پ202/س

ارسال نظرات