۱۹ بهمن ۱۳۹۰ - ۲۲:۵۷
کد خبر: ۱۲۲۷۸۵
عضو مجمع روحانیان مجلس:

شعار انقلاب ایران دفاع از مظلوم و قیام بر علیه ظالم است

خبرگزاری رسا ـ نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی گفت: شعار انقلاب ایران این است که باید از مظلوم دفاع و بر علیه ظالم قیام کرد و رهبر عزیز انقلاب نیز این موضوع را بسیار شفاف و روشن بیان فرموده اند.
شعار انقلاب ایران دفاع از مظلوم و قیام بر علیه ظالم است
حجت الاسلام موسی غضنفر آبادی، نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خصوص فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه ایران از کشورهایی که در مقابل اسرائیل ایستادگی نمایند، حمایت می کند، گفت: موضع مقام معظم رهبری در حقیقت تاکیدی بر این امر است که ایران در مقابل ظلم و غاصبین می ایستد و از مظلومین حمایت می کند.

وی افزود: اعلام موضع به حق ما از سوی رهبر انقلاب در حالی است که کشورهای اروپایی و آمریکا از اسرائیل که دولتی غاصب بوده و خانه های مردم را بمباران و ویران و انسان های بی دفاع را می کشد، حمایت می کند.

عضو کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس ادامه داد: همان طور که رهبر عزیز انقلاب فرمودند، کشور ایران از هر انسانی که در برابر اسرائیل مقاومت کند حمایت کرده و جمهوری اسلامی ایران ظلم را محکوم و از کسی که بر علیه ظلم و ظالم است حمایت می کند.

نماینده اصولگرای مجلس تصریح کرد: همان طور که آنها به صورت خباثت آمیز از کشتار مردم فلسطین و غاصبان صهیونیسم و از جنایت هایی که در آن جا اتفاق می افتد حمایت می کنند ملت ایران نیز از افرادی که بر علیه چنین ظلم ها و ظالم ها قیام کند، حمایت می کند.

حجت الاسلام غضنفر آبادی در پایان خاطرنشان کرد: شعار انقلاب ایران این است که باید از مظلوم دفاع و بر علیه ظالم قیام کرد، این جمله، حرف و شعار انقلاب بوده و رهبر عزیز انقلاب نیز این موضوع را بسیار شفاف و روشن بیان فرموده اند. /955/ت302/ج
ارسال نظرات