۰۹ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۱:۱۴
کد خبر: ۱۲۴۱۳۷
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران:

انتخابات مهم‌ترین کانون مردم‌سالاری دینی در نظام اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی را مهم‌ترین کانون مردم‌سالاری دینی در کشور دانست و گفت: دشمنان باید منتظر حرکتی گسترده و خودجوش از سوی ملت ایران در 12 اسفند باشند.
مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت‌الاسلام عباسعلی ابراهیمی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، امروز در جمع خبرنگاران با مهم ارزیابی کردن حضور مردم در پای صندوق های رأی گفت: حضور پرشور در انتخابات همه محدودیت‌های بین‌المللی علیه ایران اسلامی را محکوم می‌سازد.

وی، حضور پر مردم در همه صحنه های سی سال گذشته را تعیین کننده دانست و با بیان این که ملت ایران اسلامی همواره با حضور خود در صحنه های مختلف انقلاب نشان دادند که پشتیبان این نظام دینی هستند، افزود: 12 اسفند امسال نیز تجلی حضور ملت ایران در دفاع از آرمان ها و ارزش های اسلامی خواهد بود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان این که حضور گسترده مردم در 12 اسفند همه دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی را برای همیشه دلسرد و ناامید خواهد کرد، ادامه داد: این حضور پاسخ دندان شکنی که همه توطئه افکنی های چند ماه گذشته دشمنان علیه کشورمان خواهد بود.

حجت الاسلام ابراهیمی با بیان این که ملت ایران اسلامی همواره با حضور خود ثابت کردند به میثاق‌های ملی و اسلامی حکومت، پایبند هستند، افزود: ملت ولایت مدار کشورمان تا پای جان بر میثاق خود با امام راحل و مقام معظم رهبری خواهند ایستاد.

وی، انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی را مهم‌ترین کانون مردم‌سالاری دینی در کشور دانست و با بیان این که امسال انتخاباتی دشمن شکن خواهیم داشت، تصریح کرد: دشمنان باید منتظر حرکتی گسترده و خودجوش از سوی ملت ایران در 12 اسفند باشند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را اوج وحدت و همدلی ملت ایران اسلامی در دفاع از آرمان های انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: مردم در بیش از سه دهه اخیر در همه صحنه ها نشان دادند هیچ گاه پشت نظام را خالی نخواهند کرد.

حجت الاسلام ابراهیمی، انتخابات را نقطه اوج همگرایی، همفکری و پیوند مردم با نظام اسلامی دانست و ادامه داد: با توجه به بیداری اسلامی منطقه انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی اهمیت زیادی دارد.

وی با بیان این که نماینده مجلس باید فارغ از قوم‌گرایی، مشکلات و دغدغه‌های مردم را با دید باز رصد و برای رفع آنها تلاش کند، افزود: مسئله‌ای که باید در انتخابات به آن توجه داشت، رعایت قانون‌مداری و آماده کردن فضای آرام سیاسی است تا مردم بتوانند در پای صندوق‌های رأی حاضر شوند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان این که حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی، نقشه‌ها و برنامه‌های غربی‌ها را در ضربه زدن به جمهوری اسلامی، به نیستی مبدل می‌کند، تصریح کرد: مردم فهیم و غیور ایران اسلامی همواره با حضور پرشور و گسترده در انتخابات و صحنه‌های مختلف دیگر حمایت خود از نظام را به اثبات رسانده‌اند./950/پ202/س
ارسال نظرات