۰۹ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۵:۳۵
کد خبر: ۱۲۴۱۶۵
عضو جامعه مدرسین:

مردم با حضور پرشور در پای صندوق های رای،‌ امید دشمنان را به یاس تبدیل می کنند

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، با بیان اینکه ما نیاز به مجلسی قوی و توانمند که در مقابل دشمنان ایستادگی کند و منافع ملت را در نظر بگیرد داریم،‌ هر رای مردم را خاری در چشم دشمنان و بدخواهان نظام دانست.
آيت الله حسيني بوشهري آيت الله حسيني بوشهري
آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، خواستار حضور گسترده مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی شد.

وی با بیان اینکه یکی از نکات مهمی که در حفظ و تداوم انقلاب اسلامی نقش کلیدی و اساسی داشته حضور مردم در صحنه های مختلف بوده است،‌ افزود: به فضل خدا از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون مردم در هر عرصه ای که نیاز بوده به صحنه آمده اند و از نظام و آرمان های والای آن دفاع کرده اند.

نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر این نکته که مردم با حضور خود امید دشمنان برای ضربه زدن به نظام را به یاس تبدیل کرده اند،‌تصریح کرد: امروز ما در شرایطی هستیم که ایجاب می کند مردم پرشورتر از گذشته در این عرصه حاضر شوند و با حضور خود توطئه دشمنان را خنثی کنند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اضافه کرد: دشمنان به خوبی به عظمت مردم و انقلاب ما واقف هستند،‌ آنها الهام بخشی انقلاب اسلامی ایران درک کرده اند و با طراحی ها و برنامه ریزی های جدیدتری نسبت به شکست انقلاب ما و حرکت ملت در حال طراحی و توطئه چینی هستند.

امام جمعه قم مردم را به هوشیاری بیش از پیش در برابر توطئه استکبار و دشمنان فراخواند و گفت: مردم همان گونه که در 22 بهمن با حضور آگاهانه عظمت و شکوه خود را به رخ جهانیان کشیدند و توطئه دشمنان را خنثی کردند،‌ در 12 اسفند ماه نیز انتظار می رود که حضور مردم در پای صندوق های رای چنین حضور با صلابت و معناداری باشد.

آیت الله حسینی بوشهری افزود: هر رای مردم تیری به قلب و چشم دشمنان نظام خواهد بود و از سویی دیگر سبب عزت،‌ صلابت و اقتدار بیش از پیش نظام مقدس اسلامی خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ما نیاز به مجلسی قوی و توانمند که در مقابل دشمنان ایستادگی کند و منافع ملت را در نظر بگیرد داریم، اظهار داشت: از این رو مردم بایستی به نمایندگانی که امتحان خود را پس داده و پایبندی خود را به نظام، امام و ولایت و در جهت خدمت به مردم تلاش کرده اند رای دهند تا مجلسی در تراز نظام اسلامی داشته باشیم.

آیت الله حسینی بوشهری اضافه کرد: به کاندیداها و هواداران آنها توصیه می کنم در تبلیغات خود موازین شرعی را رعایت و از تخریب و بازی با آبروی دیگران پرهیز کنند.

وی افزود: اگر کسی با دست زدن به چنین اموری به مجلس راه یابد پیروز نیست،‌ پیروز انتخابات کسی است که بر اساس معیارهای دینی حرکت کند نه اینکه حرکت و اقدام او منجر به هتک حیثیت و آبروی دیگران شود.

این عضو جامعه مدرسین ابراز داشت:‌ وعده هایی که ضمانت اجرایی ندارد نباید از سوی کاندیداها مطرح شود، نامزدها بایستی‌ از اسراف و تبذیر و هر مساله ای که جایگاه اصلی یک نماینده را زیر سؤال می برد اجتناب کنند. /924/ت302/ج
ارسال نظرات