۲۷ اسفند ۱۳۹۰ - ۲۲:۱۹
کد خبر: ۱۲۵۵۸۹
با حضور مدیر حوزه های علمیه کشور؛

فاز دوم دارالعلم آیت الله بهبهانی در اهواز افتتاح شد

خبرگزاری رسا ـ فاز دوم دارالعلم آیت الله بهبهانی اهواز امروز با حضور آیت الله مقتدایی و چند تن از علمای حوزه علمیه استان خوزستان افتتاح شد.
آيين افتتاح فاز دوم دارالعلم آيت الله بهبهاني آيين افتتاح فاز دوم دارالعلم آيت الله بهبهاني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، فاز دوم ساختمان دارالعلم آیت الله بهبهانی شامگاه امروز با حضور آیت الله مقتدایی مدیر حوزه های علمیه کشور آیات سید محمد علی موسوی جزایری، سید علی شفیعی، عضو مجلس خبرگان رهبری و حجج اسلام و المسلمین عبدالکریم فرحانی معاون امور شهرستان های حوزه علمیه، میر احمدرضا حاجتی مدیر حوزه علمیه خوزستان در محل دارالعلم آیت الله بهبهانی واقع در خیابان آیت الله بهبهانی افتتاح شد.

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام عبدالمجید زکی پور مدیر دارالعلم آیت الله بهبهانی به بیان فعالیت های این مدرسه در طول چهار دهه پرداخت و افزود: این حوزه از سال 46 تأسیس شده است و تاکنون نیز توانسته اقدامات فراوانی را در راستای اعتلای نام مقدس شیعه انجام دهد.

وی با اشاره به این که این مدرسه از سال 78 با عنایت های آیت الله موسوی جزایری زعیم حوزه های علمیه خوزستان زیر پوشش مرکز مدیریت قم قرار گرفت، ابراز داشت: بنده از سال 81 به عنوان مدیر این مدرسه منصوب شدم و بحمدالله تا کنون این دارالعلم توانسته جوانان مستعد را جذب و پس از تقویت بینش عقیدتی، سیاسی و معرفتی به اجتماع تحویل دهد.

حجت الاسلام زکی پور در پایان سخنان خود خاطرنشان ساخت: مهم ترین هدف فعالیت های دارالعلم آیت الله بهبهانی استمرار خط فقاهت است.

در ادامه این دیدار آیت الله مرتضی مقتدایی مدیر حوزه های علمیه کشور با اشاره به شکرگزاری طلاب برای فرصت به دست آمده تحصیل در حوزه علمیه تأکید کرد: شکرگزاری این نعمت تنها با استفاده کامل از فرصت ها محقق خواهد شد./9464/پ202/س
ارسال نظرات