۲۹ اسفند ۱۳۹۰ - ۰۱:۴۲
کد خبر: ۱۲۵۶۲۴

حضور 145 روحانی در کاروان های راهیان نور اردبیل

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 37 حضرت عباس (ع) استان اردبیل از اعزام 145 روحانی در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب خبر داد.
اعزام روحاني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت‌الاسلام عبدالرحیم فیاضی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 37 حضرت عباس (ع) استان اردبیل عصر روز گذشته در نشست هماهنگی اعزام کاروان راهیان نور در اردبیل اظهار داشت: حضور روحانیان در کاروان های راهیان نور با برکات معنوی و تبلیغی بسیاری همراه است.

وی با بیان اینکه امسال در ایام نوروز 145 روحانی در قالب کاروان راهیان نور استان اردبیل به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می شوند، خاطر نشان کرد: روحانیان اعزامی غالبا از روحانیان رزمنده، ایثارگر و آزاده دوران دفاع مقدس برای حضور در این کاروان ها انتخاب شده اند.

حجت الاسلام فیاضی در اددامه با تاکید بر اینکه انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی، یکی از مهمترین اصول لازم برای تداوم آرمان های انقلاب اسلامی است، گفت: بر خلاف تصور عده ای ناآگاه؛ فرهنگ جهاد و شهادت نوعی تلطیف و مهربانی روح است، در حقیقت هدف اصلی راهیان نور انتقال فرهنگ شهادت به نسل اول و دوم انقلاب به نسل سوم و چهارم است.

وی با تشریح ابعاد مختلف تلاش رسانه ای دشمنان برای تضعیف باورهای مذهبی و تحریف در حقایق دوران دفاع مقدس تصریح کرد: شمنان پس از پیروزی انقلاب اسلامی با ترفندهای مختلف از طریق ماهواره، سایت‌های اینترنتی متعدد و برخی کانال‌های ضد اخلاقی و فرهنگی برای از روح معنوی حاکم در جامعه تلاش کرده اند.

همچنین فرهنگ مستعد، معاون هماهنگ کننده سپاه استان اردبیل با بیان اینکه امسال کاروان راهیان نور با پرچمداری دو شهید عبدالله میثمی نماینده امام در قرارگاه خاتم‌الانبیاء و شهید ناهید خالقی بسیجی اهل کردستان عازم مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس می شوند، اظهار داشت: زائران کربلای ایران از اروند‌کنار، شلمچه، طلاییه، فکه و دیگر نقاط بازدید می‌کنند.

وی ادامه داد: امسال در سطح کشور 4 میلیون نفر به این مناطق در ایام تعطیلات نوروز و تابستان عزیمت می‌کنند و بیش از 37 دستگاه در عزیمت این زائران فعالیت دارند، افزون بر اینکه برای هر کاروان، یک روحانی و یک راوی، به همراه مدیر کاروان و دیگر متولیان در نظر گرفته شده است./935/پ203/ج
ارسال نظرات